تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از کاهش شمار مصدومان حوادث چهارشنبه‌سوری امسال در مقایسه با سال‌های گذشته خبر داد.
آخرین وضعیت مصدومان چهارشنبه سوری امسال در سیستان وبلوچستان
آخرین وضعیت مصدومان چهارشنبه سوری امسال در سیستان وبلوچستان
به گزارش عصرهامون، در حالی چهارشنبه سوری هر سال در واپسین سه‌شنبه سال برگزار می‌شود که آمارها حاکی از کاهش شمار مصدومان حوادث امسال در مقایسه با سال‌های گذشته در سیستان وبلوچستان است.
 
8مجروح یادگار چهارشنبه سوری در زاهدان
فریبرز راشدی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون از مجروح شدن 8 شهروند در مراسم چهارشنبه سوری در این شهرستان خبر داد و گفت: مجروحان توسط تکنسین های مرکز فوریت های پزشکی، خدمات درمانی لازم را دریافت کردند.

به گفته وی، سوختگی دست بیشتری آمار جراحت ها را در این شب به خود اختصاص داد، همچنین دختر بچه 5ساله نیز بر اثر استفاده از مواد محترقه از ناحیه پیشانی دچار جراحت و سیر مراحل درمانی برای آن انجام شد.

وی با بیان اینکه در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تاکنون گزارش خاصی از حادثه یا مصدومیت افراد، گزارش نشده است، گفت: بیشتر آسیب دیدگان مربوط به پارک ملت شهرستان زاهدان بوده است.

مصدومیت 6 نفر در شب چهارشنبه سوری زابل
 غلامعلی رفعت رئیس مرکز فوریت های پزشکی زابل هم در  گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه در منطقه سیستان ۶ نفر مصدوم شدند، افزود: از این تعداد چهار نفر در شهرستان هامون و دو نفر نیز در زابل به علت استفاده از مواد محترقه دچار جراحت شدند.
 
وی با بیان اینکه مصدومین در زمان کوتاهی به بیمارستان امیر المومنین زابل (ع) منتقل شدند، گفت: بیشتر سوختگی ها مربوط به صورت، دست و پهلو افراد بود.
 
به گزارش عصرهامون، در برگزاری مراسم چهارشنبه سوری شهرستان های چابهار، ایرانشهر، سراوان و سایر نقاط استان نیز گزارشی مبنی بر آتش سوزی و جراحت افراد بر اثر استفاده از مواد محترقه به ثبت نرسیده است.
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcgzz9quak9qz4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما