تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۱
بارش باران در حالی زمینه خوشحالی مردم و کشاورزان را ایجاد کرد که به علت ضعف زیرساختی، شهروندان را در تردد کلافه کرده است.
عکس از اینترنت
عکس از اینترنت
به گزارش عصرهامون، بارش باران الهی در حالی زمینه خوشحالی مردم و کشاورزان را فراهم و سفره‌های آب زیرزمینی را سیراب کرد که علاوه بر خسارت به اراضی کشاورزی و زیرساخت‌های شهری و روستایی وارد کرد منجر به اختلال در تردد شهروندان شد.

پس از بارش باران روزهای گذشته و اعلام‌خطر آب‌گرفتگی و وقوع سیل در مناطق مستعد سیستان و بلوچستان، پل خروجی شهر فنوج به کتیج به علت نداشتن بتن پیشتال توسط متولیان امر مسدود شد تا از فشار مضاعف حین تردد بر روی پل و تخریب آن جلوگیری شود.

این تصمیم متولیان باعث شد تا اهالی و رهگذران از زیر پل به‌عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند، این در حالی است که  در سال‌های گذشته نیز بر اثر بارش باران و وقوع سیل مردم با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم کرده و با اولین‌بارش راه ارتباطی‌شان قطع می‌شود.

بیان این مطلب بدان جهت است که هنگام بارندگی و بالا آمدن آب رودخانه مسیر تردد بسته شده،  و اهالی با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوند و در صورت اجبار مجبور به تردد از رودخانه هستند.

کمتر از یک‌ماه مشکل حل می‌شود

پیرمحمد داوودی، رئیس راه و شهرسازی فنوج در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون این موضوع بیان کرد: باتوجه‌به اینکه ورودی و خروجی این پل فاقد «بتن پیشتال» است هماهنگی‌های لازم صورت‌گرفته و عقد قرارداد با پیمانکار در حال انجام است.

وی ادامه داد: سیمان و تجهیزات بتن‌ریزی خریداری شده، منتظر هستیم تا دراسرع‌وقت به منطقه انتقال یابد و پیمانکار شروع به کار کند.

این مسئول افزود: امید می‌رود تا کمتر از یک ماه دیگر این پروژه به اتمام برسد و مردم شهرستان در تردد خود مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/
 
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcc1pqsi2bqpo8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما