تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۶
۴۲ جایگاه سوخت به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کند؛

مسافران نوروزی دغدغه تأمین سوخت خودروی خود را نداشته باشند

۴۲ جایگاه سوخت در ایام نوروز سوخت خودروهای مسافران نوروزی را در سیستان و بلوچستان تأمین می‌کنند.
مسافران نوروزی دغدغه تأمین سوخت خودروی خود را نداشته باشند
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، استان سیستان و بلوچستان پهناورترین استان کشور که دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری و تاریخی زیادی است و همه‌ساله در ایام نوروز مسافران زیادی این استان را برای مقصد سفرهای نوروزی خود انتخاب تا علاوه بر زیبایی‌های جنوب و هوای دل‌انگیز سواحل چابهار با مکان‌ها و آثار تاریخی شمال استان و فرهنگ غنی مردمان دیار نخل و آفتاب آشنا شوند.
 
برای اینکه مسافران نوروزی سفر خوب و خاطره‌انگیزی را در جنوب شرق کشور تجربه کنند نیاز است تا امکانات رفاهی برای مسافران در نظر گرفته شود.

باتوجه‌به اینکه بیشترین سفرها به‌وسیله خودروهای شخصی انجام می‌شود یکی از نیازهای اولیه تأمین سوخت خودرو است.

با طرح کدینگ کارت‌های سوخت در سیستان و بلوچستان تأمین سوخت برای خودروهای غیربومی در شهرستان‌های این استان با مشکل روبرو خواهد بود.

لذا در این راستا نیاز است تا در خصوص تأمین سوخت خودروهای شخصی تمهیدات لازم برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین سوخت مسافران نوروزی به استان انجام شده است بیان کرد: در این راستا ۴۲ جایگاه سوخت خودرو در استان پیش‌بینی و کارت‌های سوخت آزاد در اختیار جایگاه‌داران برای استفاده مسافران قرار خواهد گرفت.
 
قربانعلی مردانی با بیان اینکه تلاش ما بر این است تا در ایام نوروز مسافران در خصوص تأمین سوخت خودروهای خود دغدغه نداشته باشند افزود: در صورت ایجاد ترافیک در جایگاه‌های تعیین شده جایگاه ویژه برای مسافران نوروزی اختصاص خواهیم داد.

وی تصریح کرد: برای سهولت در سوخت‌گیری خودروهای مسافران نوروزی در جایگاه‌های ورودی و خروجی هر شهرستان کارت‌های سوخت آزاد برای استفاده مسافران نوروزی در اختیار جایگاه‌داران قرار خواهد گرفت.
 
ادامه داد: شهرستان‌های که در ورودی و خروجی جایگاه ندارند یکی از جایگاه‌های مرکز شهر را برای استفاده مسافران نوروزی اختصاص خواهیم داد.
 
مردانی با اشاره به اینکه سهمیه دریافت سوخت خودروها ۶۰ لیتر هست اظهار کرد: در صورت سوخت‌گیری سی‌ان‌جی برخی از خودروها دو جایگاه سی‌ان‌جی در شهر زاهدان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.
 
انتهای خبر/ س
 
https://asrehamoon.ir/vdcayin6a49nmo1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما