تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۰
رعایت‌نکردن بهداشت در برخی سالن‌های آرایشی و بهداشتی گلایه‌مندی شهروندان ایرانشهری را در برداشته است.
یکه‌تازی سالن‌های زیبایی در سایه کم‌رنگ نظارت! / جذب ۳ برابری مشتری در ایام عید
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از پهره؛ توجه به بهداشت در محیط پیرامون انسان سلامت فرد و جامعه را تأمین می‌کند؛ باتوجه‌به اینکه پیک نهم کرونا در کشور آغاز شده و از سوی دیگر نزدیک‌شدن به سال نو باعث ازدحام جمعیت در سالن‌های زیبایی می‌شود نظارت بر رعایت بهداشت باید تشدید شود.

سالن‌های آرایشی و بهداشتی از جمله اماکنی است که رعایت بهداشت از مسائل بسیار ضروری است که باید حتماً توسط دست‌اندرکاران این مجموعه انجام بگیرد.

در همین راستا محمودزهی یکی از شهروندان ایرانشهری در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: در هر کوچه و خیابان در هر چندقدمی شهر ایرانشهر سالن‌های آرایشی و بهداشتی وجود دارد که دسترسی افراد هر محله را به این مکان‌ها راحت کرده است.

وی افزود: اما بنده تاکنون چندین سالن آرایشی و بهداشتی در شهر ایرانشهر مراجعه کردم تنها چیزی که مشاهده کردم این است که آرایشگران فقط به دنبال منفعت مالی هستند و گاهی اوقات اصلاً به رعایت مسائل بهداشتی هیچ توجهی ندارند.

این شهروند ایرانشهری تصریح کرد: رعایت بهداشت یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید در سالن‌های آرایشی و بهداشتی رعایت شود.

وی ادامه داد: چند روز قبل برای رنگ‌کردن موها و پاک‌سازی صورت به یکی از سالن‌های آرایشی در شهر مراجعه کرده بودم که عدم استفاده از مواد مرغوب باعث آسیب‌زدن به پوست صورت بنده شد.

تشدید بازرسی از آرایشگاه‌های زنانه سطح شهر ایرانشهر

میثاق دست‌پاک سرپرست مرکز بهداشت ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: از آرایشگاه‌های زنانه شهرستان توسط کارشناسان بهداشت محیط به طور مرتب در قالب گشت‌های مشترک و بازرسی روتین بازدید انجام می‌گیرد.

وی افزود: باتوجه‌به این‌که سالن‌های آرایشی و زیبایی از جمله اماکن عمومی بانوان در شهر است، مرکز بهداشت ماهانه به‌صورت دوره‌ای و منظم از این اماکن بازدید می‌کند.

این مسئول ادامه داد: وضعیت بهداشتی و استفاده از مواد آرایشی استاندارد و دارای تاریخ مصرف این اماکن در طول سال رصد و در صورت تخلف با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

وی عنوان کرد: بانوان ضمن مراجعه به سالن‌های آرایشی و زیبایی قابل‌اعتماد، از سلامتی مواد مصرفی آرایشی و بهداشتی اطمینان حاصل کنند تا سلامتی آن‌ها در معرض خطر قرار نگیرد.

سرپرست مرکز بهداشت ایرانشهر از شهروندان خواست برای ارتقای سلامتی خود و جامعه هر گونه تخلف بهداشتی را به سامانه رایگان ۱۹۰ گزارش کنند.

لینک‌های مرتبط:
 

ترویج بی حجابی برای درآمد زایی بیشتر!/ تبلیغ آرایشگاه با انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی

 

جراحی های زیبایی در سالن های آرایشی!/ از تزریق ژل لب و مزوتراپی تا بوتاکس و فیلر بینی

 

موج نگرانی از افزایش سالن های زیبایی/تجویز و درمان‌هایی که بدون تخصص انجام می‌شود!!


انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcenv8zvjh8n7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما