کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کمیته امداد تفتان خبر داد:

تجلیل از دانش‌آموزان نخبه تحت پوشش کمیته امداد خمینی (ره)

2 فروردين 1402 ساعت 11:56

رئیس کمیته امداد تفتان گفت: یکی از سرفصل‌های امداد در بحث فرهنگی کمک به دانش‌آموزان تحت پوشش و دانشجویان کمک به پرداخت شهریه است.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از تفتان ما، در راستای تقدیر از دانش‌آموزان نخبه تحت پوشش کمیته امداد مراسمی با حضور فرماندار، مدیر آموزش‌وپرورش، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر مسئولین در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان تفتان انجام شد.

رئیس کمیته امداد تفتان اظهار کرد: کسب علم و دانش از مهم‌ترین اقداماتی هست که باید انجام شود و مسئولین در این راستا از هیچ حمایت و کمکی به نخبگان علمی دریغ نمی‌کنند همچنین شهریه دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش این نهاد نیز پرداخت می‌شود تا در راه تحصیل و پیشرفت علمی برای این دانش‌آموزان مانعی وجود نداشته باشد.

ریگی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) از دانش‌آموزان نخبه و نیازمند همه‌گونه حمایت و پشتیبانی خواهد کرد تا در راه کسب علم و دانش آینده روشنی در پیش بگیرند.

وی بیان کرد: تعداد ۳۲ تبلت به دانش‌آموزان نخبه شهرستان تفتان اهدا شد که قیمت تقریبی هر کدام ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان بوده که از محل اعتبارات کمیته امداد پرداخت شده است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 158077

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/report/158077/تجلیل-دانش-آموزان-نخبه-تحت-پوشش-کمیته-امداد-خمینی-ره

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir