تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۰۰
هم‌زمان با ایام نوروز جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان بمپور زیر چتر نظارت قرار گرفتند.
جایگاه‌های عرضه سوخت بمپور زیر چتر نظارت رفتند
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از پهره، شلوغی صف‌های پمپ‌بنزین در سیستان و بلوچستان همچنان معضل جدی برای مردم و مسافران نوروزی در شهرستان بمپور بوده که این مسئله گلایه‌مندی مردم را در برداشته است.

شلوغی صف‌های پمپ‌بنزین سال‌هاست که سبب رنجش و آزار مردم شده و هر طرحی که توسط مسئولین ذی‌ربط جهت رفع صف‌های طولانی جایگاه‌های سوخت اجرا می‌شود مدت کوتاهی جواب می‌دهد و مجدد این معضل سبب کلافه شدن مردم و به‌ویژه مسافرین نوروزی شده است.

در ایام نوروز برخی افراد به سیستان و بلوچستان مسافرت می‌کنند که در شهرستان بمپور وجود صف‌های طولانی سبب ابراز گلایه آنان شده است.

در این راستا غلامی یکی از مسافرین نوروزی سفرکرده به شهرستان بمپور در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: صف‌های چندین کیلومتری در جایگاه‌های سوخت در شهرستان بمپور در روزهای نخستین عید موجب گلایه‌مندی بنده و خانواده‌ام شد.

وی افزود: مسئولین باید در راستای قاچاق سوخت تدبیری اساسی بیندیشند که این مسئله مشکلات فراوانی را برای شهروندان بمپوری و مسافرین نوروزی ایجاد کرده است.
 
عملکرد جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان بمپور زیر چتر نظارت

سلمان برهانی، فرماندار بمپور در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: در این شهرستان  مشکل تأمین سوخت در ایام نوروز برای مهمانان نوروزی رفع شده و وجود ندارد.

وی افزود: از وضعیت جایگاه‌های سوخت شهرستان بمپور در راستای رصد و پایش نحوه ارائه خدمات و سوخت‌رسانی به مسافران و مهمانان نوروزی بازدید به‌عمل‌آمده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این بازدیدها ضمن متذکر شدن بر رعایت سعه‌صدر و پاسخگویی مناسب کارکنان جایگاه‌ها به مسافرین نوروزی، خاطرنشان کرد: حسب تأکیدات استاندار سیستان و بلوچستان و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در ستاد تسهیلات نوروزی در بمپور، دو جایگاه سوخت در شهرستان در ایام نوروز بدون وقفه و با تمام تلاش آماده خدمات‌رسانی به مهمانان ارجمند هستند.
 
انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdccx4qso2bqpi8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما