تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۴
رئیس جمعیت هلال احمر خاش گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب طرح ملی همای رحمت ۴۰ کیلوگرم گوشت گرم بین نیازمندان شهرستان خاش توزیع شد.
توزیع ۴۰ کیلوگرم گوشت گرم بین نیازمندان شهرستان خاش
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون ، جلال هاشم زهی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح ملی همای رحمت در راستای کمک به نیازمندان و رفع گوشه ای از نیازهای آنها با کمک و همکاری خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان خاش برگزار شد.

وی اظهار کرد: با توجه به نیاز خانواده‌ها و وجود مشکلات اقتصادی بسیاری از نیازمندان از تأمین برخی از مواد غذایی محروم هستند در همین راستا جمعیت هلال احمر اقدام به توزیع ۴۰ کیلوگرم گوشت گرم بین نیازمندان شهرستان خاش کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر خاش ارزش ریالی این مقدار گوشت گرم را ۱۴ میلیون تومان عنوان کرد.

هاشم زهی افزود: در ایام نوروز در پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی شهید سلیمان هاشم زهی جنب پلیس راه خاش زاهدان هرروز سفره افطاری برای ۱۵۰ نفر از مسافرین نوروزی مهیا است و تا کنون ۵۶۰ پرس غذای گرم به ارزش ریالی ۱۸میلیون تومان از طرف خیرین جمعیت هلال احمر این شهرستان  بین خانوارهای نیازمند و کمتر برخوردار به وقت افطار توزیع گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: احسان و انفاق در راه خدا در همه ایام سال پاداش و ثواب عظیمی به همراه دارد اما در ماه مبارک رمضان دارای فضیلت بیشتری است.

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcipvazut1aw52.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما