تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۰
فرمانده سپاه خاش گفت: به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی بسیج سپاه شهرستان خاش توزیع یک هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان آغاز شده است.
توزیع یک هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان خاش
به گزارش عصرهامون سرهنگ علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستان خاش در گفتگو با تفتان ما؛ بیان کرد: به مناسبت ماه امید و باتوجه‌به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و یاری رساندن به محرومین، هم‌زمان با سالگرد شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) مرحله اول رزمایش کمک‌های مؤمنانه در سال ۱۴۰۲ در شهرستان خاش با توزیع یک هزار سبد مواد غذایی آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته معیشتی توزیع شده بین نیازمندان یک میلیون تومان است افزود: یک هزار بسته معیشتی که در ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با شهادت امیرالمؤمنین حامی محرومان آغاز شد و به‌تمامی نیازمندان جامعه هدف شناسایی شده و تحت پوشش این بسته‌های حمایتی قرار خواهند گرفت.

فرمانده سپاه شهرستان خاش ادامه داد: سپاه و بسیج نهادهای مردمی هستند که برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مردم تلاش می‌کنند و تلاش ما این است تا این کمک‌های مؤمنانه توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج با همکاری گروه‌های جهادی و با حفظ شأن و کرامت انسانی بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده به‌صورت عادلانه توزیع شود.

ثمره تأکید کرد: اقلام این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، رب و حبوبات و... است که در ادامه سازندگی و محرومیت سپاه آماده توزیع است.

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcfe1dytw6dtya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما