ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> با کمبود گوشت مرغ مواجه نخواهیم شد مردم به شایعات توجه نکنند | عصر هامون
تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۵
توضیحات رئیس جهاد کشاورزی درباره شایعات گوشت سفید در بازار؛

با کمبود گوشت مرغ مواجه نخواهیم شد/ مردم به شایعات توجه نکنند

رئیس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در پاسخ به شایعات کمبود مرغ در بازار گفت: مشکلی در تأمین و تهیه این کالای اساسی وجود ندارد.
با کمبود گوشت مرغ مواجه نخواهیم شد/ مردم به شایعات توجه نکنند
به گزارش عصرهامون، در روزهای اخیر خبرهای متعددی در مورد کمبود مرغ و هم‌زمان رشد قیمت آن به گوش می‌رسد.

موضوعی که در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر و بازپخش آن در بین مردم نگرانی‌هایی را ازاین‌حیث به وجود آورد که در تداوم آن شهروندان را وادار به خرید انبوه مرغ خصوصاً مرغ تنظیم بازار کرده است.

محمدرضا سید حسینی، رئیس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون این موضوع با اشاره به اینکه مردم نباید به شایعات
فضای مجازی توجه کنند، بیان کرد: باتوجه‌به ذخیره مرغ و تولید واحدهای مرغداری در سیستان و بلوچستان هیچ مشکلی در تأمین و تهیه این کالای اساسی به وجود نخواهد آمد.

وی گفت: با توجه برنامه‌ریزی‌های انجام شده  آرامش در بازار تأمین و توزیع گوشت مرغ با همکاری مجموعه بخش کشاورزی و مسئولین استانی تداوم دارد.

سید حسینی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون در راستای کنترل بازار و رفاه حال مردم بیش از ۱۱۱۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان با مشارکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرده‌فروشی‌ها توزیع شده است از روند این کار خبر داد و گفت: جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.


لینک‌های مرتبط:

صفر تا صد دلایل گرانی و کمبود مرغ در بازار/ سایه بی ثباتی اقتصاد بر تولیدکنندگان

تلاطم بازار مرغ و سردرگمی مردم/ دلیل آشفتگی چیست؛ کمبود تولید یا ناهماهنگی؟


انتهای خبر/ خ
https://asrehamoon.ir/vdccioqse2bqpi8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما