تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۹
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی:

رفع مشکلات مردم باید دغدغه اصلی مدیران و مسئولان باشد

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات مردم در حوزه های مختلف باید دغدغه اصلی مدیران و مسئولان باشد.
رفع مشکلات مردم باید دغدغه اصلی مدیران و مسئولان باشد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از تفتان ما، اسماعیل حسین زهی در بازدید از روستاهای عزیز آباد، الله آباد، شیر آباد در شهرستان تفتان  در خصوص اصلاح و ساخت راه‌های روستایی در این شهرستان بیان کرد: در هفته آینده ساخت  ۸ کیلومتر از جاده چاه احمد به سمسور و ۷ کیلومتر از محور چاه احمد به نازیل جهت رفاه شهروندان و تسهیل شدن تردد در رفت و آمد آغاز خواهد شد.

وی افزود: در بازدیدهای به‌عمل آمده به‌همراه مدیران آب و فاضلاب، برق و مخابرات شهرستان در منطقه تصمیمات خوبی جهت حل مشکلات مردم منطقه اخذ شد که با اجرایی نمودن آنها بخش زیادی از مشکلات مردم رفع خواهد شد.

نماینده مردم خاش و تفتان در دیدار چهره به چهره با مردم دهستان چاه احمد مرکزی از نزدیک در جریان مشکلات آنها  در حوزه پزشکی، آب و برق قرار گرفت همچنین طرح توسعه برق رسانی به روستای الله آباد و دهستان چاه احمد در دستورکار قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ در این بازدید طرح هایی از جمله آسفالت میدان و کوچه‌های شهرک در گوهرکوه، تخصیص بیل مکانیکی توسط مدیر عامل آبفا، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای به مجموع ۳۰۰ میلیون تومان به شهر نوک آباد به میزان ۵ الی ۷ کیلومتر، اصلاح شبکه آب روستایی کل شهرستان تفتان و ... مصوب و به تصویب مدیر کل‌های مربوطه و شورای اداری و فرماندار رسید.

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcd9n0fxyt0ks6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما