تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۶
در قالب رزمایش جهادگران فاطمی سه، بیش از هزار و ۱۰۰ بیمار در حاشیه شهر زاهدان ویزیت رایگان شدند.
سفیدپوشان بی‌ادعا ناجی ۱۱۰۰ بیمار نیازمند حاشیه شهر زاهدان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از زاهدنیوز، نمایش دیگری از ارائه خدمت بی‌منت بسیج جامعه پزشکی به اهالی کمتر برخوردار و حاشیه‌نشین در کلان‌شهر زاهدان روز گذشته لبخند رضایت، کاهش آلام بیماران و نشاط اجتماعی را برای اهالی این خطه فراهم کرد.

خدماتی که در هر زمان و مکانی سال‌هاست تداوم دارد و عطر و بوی جهاد را در کوچه‌پس‌کوچه‌های استان پهناور سیستان و بلوچستان آکنده کرده است.

جهادی که سفیدپوشان بسیج جامعه پزشکی را برای خدمت به محرومان راهی نقاط دور و حاشیه‌نشین می‌کند تا بدون هیچ چشم داشتی باروحیه انقلابی و جهادی به مردم خدمت بی‌منت ارائه کنند.

جهادگرانی که همانند هشت سال دفاع مقدس به‌صورت خودجوش و مردمی به میدان آمده‌اند تا بگویند خوی جهادی هنوز وجود دارد، ازاین‌رو در قالب‌های مختلف اعم از پزشکی، فرهنگی و عمرانی می‌آیند تا بگویند حس انسان‌دوستی هنوز ادامه دارد‎.

عاشقانه‌هایی از جنس اخلاص و خدمت بی‌منت
فاطمه کمیلی، رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان دراین‌خصوص با اشاره به اجرای رزمایش جهادگران فاطمی سه به خبرنگار ما گفت: هم زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پزشکان جهادگر بسیج جامعه پزشکی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۳، باهدف ارتقای سلامت مردم محروم، نیازمند، کم‌برخوردار به حاشیه شهر زاهدان رفته و خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه کردند.

وی افزود: این خدمات به همت تیم‌های چند تخصصی به‌منظور خدمت‌رسانی به نیازمندان در قالب تیم‌های شهید رهنمون انجام شد و شامل ۱۰ دندانپزشک، ۵ پزشک عمومی، متخصصین زنان و زایمان، اطفال، عفونی، طب اورژانس،
جراح قلب و عروق، بینایی‌سنجی و مامایی بودند.

به گفته این مقام مسئول؛ در این رزمایش یک‌روزه هزار و ۱۰۰ نفر از خدمات تیم‌های بهداشتی درمانی فوق بهره‌مند شدند.

کمیلی تصریح کرد: در بخش دندانپزشکی ۴۰۰ بیمار از خدمات جرم‌گیری و کشیدن دندان، ۷۰۰ بیمار از خدمات پزشک عمومی، ۵۰ نفر از تخصص پزشک اطفال، ۲۹ بیمار از تخصص زنان و زایمان، ۱۵ نفر از تخصص پزشک عفونی، ۱۳۷ نفر از تخصص متخصص طب اورژانس، ۱۳ نفر از تخصص جراح قلب و عروق، ۴۸ نفر از بینایی‌سنجی، ۲۰ نفر از خدمات مامایی و ۱۲ نفر از روان‌شناسی بهره‌مند شدند‎.‎

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان ادامه داد: در تداوم خدمات ارائه شده به بیماران؛ ۸۰ میلیون تومان دارو نیز بین بیماران کم‌بضاعت و ناتوان از لحاظ مالی و اقتصادی به‌صورت رایگان توزیع شد.

انتهای خبر/‏
https://asrehamoon.ir/vdcen78zzjh8pei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما