تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۶
روابط‌عمومی هنر ارتباط برقرار کردن و نفوذ در افکار عمومی است و این هنر نیازمند اتکای مدیران وتصمیم‌سازان به بازوی توانمند وکارآمدی چون روابط عمومی است.
روابط‌عمومی هنر ارتباط برقرار کردن و نفوذ در افکار عمومی است
به گزارش عصرهامون به نقل از اوشیدا، در عصر ارتباطات که هر شهروند به عنوان یک خبرنگار در جریان‌سازی خبری و گردش اطلاعات در کنار کانون‌های رسمی تولید خبر ایفای نقش می‌کند، اهمیت روابط عمومی بیش از پیش نمایان است و تغییر ماهیت ارتباطات و سرعت انتشار اطلاعات در عصر حاضر به گونه‌ای است که فقط یک روابط عمومی حرفه‌ای، پویا و متخصص می‌تواند در مواجهه با رویدادهای مختلف، با اتخاذ یک استراتژی کارا و مناسب، سازمان را از کوران مخاطرات برهاند و به سرمنزل مقصود برساند.

به مناسبت روز روابط عمومی به سراغ جوان فعال در عرصه روابط عمومی رفتیم تا به این بهانه صحبتی صمیمانه داشته باشیم.

محمدامین سرگلزایی مدیر روابط عمومی فرمانداری نیمروز در گفتگو با خبرنگار اوشیدا بیان کرد: نزدیک به دو سال است که به عنوان مدیرروابط عمومی فعالیت دارم  و مشغول به کار هستم و قبل از این هم به عنوان فعال فضای مجازی فعالیت می‌کردم.

وی افزود: در این مدت هر آنچه در توان داشتم در خصوص حوزه فعالیتم کوتاهی نکردم و سعی در منعکس کردن مشکلات مردم به مسئولان و متولیان امر داشتم تا به عنوان یک بسیجی بتوانم در خدمت انقلاب و کشور عزیزم باشم و امیدوارم به آبروی شهدا عاقبت به‌خیر شوم.

سرگلزایی ادامه داد: باتوجه به حجم کار و سختی کار خستگی‌های مزمن ، وقت زیادی صرف گزارش‌نویسی و انتشار اخبار و رویدادهای به صورت روز مره می‌گذرد  و سعی می‌کنم بر سختی‌ها غلبه کنم اما در کل، روابط عمومی شغلی استرس‌زا و فرسایشی است و این موضوع را کمتر کسی درک می‌کند، اما اگر باز هم به قبل بگردم همین حرفه را انتخاب خواهم کرد.

وي همچنين كار روابط عمومي فرمانداري را متمايز از ديگر روابط عمومي‌ها خواند و تاکید کرد: خدمت در اين نهاد، تفاوت‌های بسياري با ديگر سازمان‌ها و ادارات دارد؛ چرا كه تمام آن‌ها به نوعي با فرمانداری در ارتباط بوده و فرمانداران نيز علاوه بر نشست‌های رسمی، در بسياري از آيين‌های خارج از اين اداره نيز شركت می‌كنند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری نیمروز با اشاره به اینکه روابط عمومی زماني مي تواند نقش راهبردی خود را در سازمان ايفا کند که در تشکيلات و سازمان جايگاه مناسبی داشته و بتواند جايگاه خود را حفظ نمايد، تصریح کرد: روابط عمومی پویـا و کارآمد، روابط عمومی است که بتواند برای حل مشکلات ارتباطی سازمان، برنامه‌ ارتباطی راهبردی منطقی و مستدلی طراحی و ارائه کند. 

 سرگلزایی ادامه داد: افتخار من این است که قریب به دو سال حضورم در فرمانداری  به عنوان یک خادم سراسر شیرین، ماندگار و دوست داشتنی بود و برای همیشه این خاطرات شیرین در ذهنم باقی خواهد ماند و  خداوند را به خاطر این توفیقات سپاسگزارم.

جنسیت ملاک موفقیت نیست

وی افزود: جنسیت ملاک موفقیت محسوب نمی‌شود و نخواهد شد و هر آنکه بتواند خودش را بشناسد و اعتماد به نفس و خودباوری را داشته باشد می‌تواند در هر جا و فرقی نمی کند آقا باشد یا خانم موفق باشد و به کشور خود خدمت کند.

وی خاطرنشان کرد:  بعضی‌ها فکر می‌کنند وظیفه روابط عمومی صرفا نصب بنر و یا پارچه‌نویسی است در حالی‌ که این رشته و شغل علاوه بر اینکه یک علم است هنر هم محسوب می‌شود و در واقع روابط عمومی یعنی هنر ارتباط برقرار کردن و نفوذ در افکار عمومی و مردم.

سرگلزایی ادامه داد: بنده به عنوان روابط عمومی برتر، موفق به کسب عنوان روابط عمومی برتر در سطح روابط عمومی‌های فرمانداری در سطح استان جهت بروز بودن اخبار در پروتال فرمانداری در سال گذشته شده‌ام.


انتهای خبر/
 
https://asrehamoon.ir/vdcjoyevtuqemxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما