کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسؤل فرهنگی سیاسی ارتش خاش:

زنان سنگ بنای سازنده خانواده و جامعه هستند

1 خرداد 1402 ساعت 22:17

مسؤل فرهنگی سیاسی ارتش خاش گفت: دختران و بانوان ما رکن اصلی و پایه‌های اساسی نظام خانواده و سازنده جامعه محسوب می‌شوند.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، حجت‌الاسلام مهدی توکلی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما بیان کرد: بانوان مسلمان ما سنگ بنا و عامل ماندگاری جامعه و خانواده هستند چرا که مهمترین مسؤلیت یعنی تعلیم و تربیت فرزندان و مخصوصاً دختران برعهده مادر است که آن‌ها را به رشد و کمال می‌رساند.

وی اظهار کرد: غرب به دنبال نابودی جایگاه و مقام والای زن مسلمان است چرا که دریافتند نابودی جامعه و خانواده در گرو وجود جایگاه زنان است.

حجت‌الاسلام توکلی به جایگاه فرهنگی زنان اشاره کرد و افزود: زنان مسلمان ما با الگوگیری از بانوانی همچون بت الهدی صدر و دیگر زنان مسلمان می‌توانند تأثیر‌گذاری و‌شان واقعی خود را در اجتماع به اثبات برسانند و پرورش دهنده نسلی مؤمن و مسلمان شوند.

وی به تبیین درست با بیان ادله محکم و اقناع تفکر در عصر کنونی اشاره و تصریح کرد: اگر فرهنگ‌سازی متناسب با نیاز جامعه انجام شود نه تنها نقشه‌های دشمنان خنثی می‌شود بلکه جوامع غربی نیز به سمت سعادت کشانده خواهند شد.

مسؤل فرهنگی سیاسی ارتش خاش خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت فضای مجازی باید سعی شود بسیاری از مسائل و موانع را در این عرصه اصلاح کرد تا بانوان ما دچار انحراف و انحطاط نشوند چرا که زنان نقش بنیادی و سنگ بنای جامعه محسوب می‌شوند و باید آن‌ها را از تفکرات غربی و نقشه‌های شوم دشمن در‌امان نگه داشت.

انتهای خبر/
 


کد مطلب: 160697

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/report/160697/زنان-سنگ-بنای-سازنده-خانواده-جامعه-هستند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir