تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۲
نماینده ولی فقیه در سپاه خاش گفت: دشمنان با تمام قوا و تجهیزات خود آمده بودند کشور را به اشغال خود دربیاورند لیکن دست یاری خداوند و قدرت ایمان رزمندگان تمامی نقشه ها و برنامه های دشمن بعث را درهم شکست و به پیروزی رسیدند.
ایمان، استقامت و توکل سلاح رزمندگان در فتح خرمشهر بود
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از تفتان ما، صبح امروز مصادف با سوم خرداد سالروز فتح مقتدرانه و غرور آفرین خرمشهر مراسمی با حضور ائمه جمعه و جماعت، ریش سفیدان و معتمدین، مدیران و مسؤلین ادارات، خانواده معزز شهدا در محل مزار شهدای شهرستان خاش برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شیبک بیان کرد: خرمشهر بعد از گذشت ۵۷۸ روز اشغال در دست مستکبرین و رژیم بعث با شجاعت و دلیری رزمندگان و تلاش‌های فرمانده سپاه شهر محمد جهان آرا که قبل از عملیات فتح خرمشهر به شهادت رسید ولی رزمندگان توانستند طی عملیات‌های پی درپی و در مرحله چهارم عملیات بیت المقدس شهر را از تصرف رژیم بعث در آورند و خون شهدا بی‌ثمر نماند.

وی افزود: اشغالگران به خیال خود آنچنان پیش رفته بودند که سه روزه حضور خود را در تهران تصور می‌کردند ولی غافل از اینکه پشت این ملت قدرت شکست ناپذیر الهی با تکیه بر‌ایمان و تقوا وجود داشت و فتح خرمشهر جهانیان و دشمنان را به حیرت وا داشت.

وی بیان کرد: در زمان اشغال خرمشهر هرچند که بنی صدر با شعار زمین بدهیم زمان بخریم در کمک‌رسانی به جبهه‌ها تعلل می‌کرد ولیکن رزمندگان ما با دست خالی و کمترین امکانات مبارزه می‌کردند و حاضر به عقب نشینی نبودند تا سرانجام پس از عزل بنی صدر پیروزی‌های بزرگی رزمندگان بدست آوردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گفت: جبهه مقاومت همواره یارویاور مظلومان است جبهه مقاومت ثمره عملیات‌هایی همچون بیت‌المقدس و سایر عملیات‌های موفق رزمندگان ما بوده است که هرگز اجازه تعدی و تجاوز به ظالمان را نخواهیم داد.

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdchwvnzq23n-qd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما