تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰
گلایه‌های شهروندان از اداره پست ادامه دارد؛

بسته‌های پستی همچنان در پیچ‌وخم بی‌تدبیری مسئولان

شماری از شهروندان دهستان لوتک از عدم ارسال‌کردن به‌موقع مرسولات پستی خود گلایه‌مند هستند.
بسته‌های پستی همچنان در پیچ‌وخم بی‌تدبیری مسئولان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، باوجود پیشرفت تکنولوژی و اینترنت، پست جایگاه خود را از دست نداده است و همچنان مردم برای انجام کارهای خود از آن استفاده می‌کنند.
 
تعدادی از شهروندان دهستان لوتک به خبرنگار ما گفتند: اداره پست این دهستان در بیشتر ایام هفته تعطیل است و ما مجبوریم برای دریافت بسته‌های خود به اداره پست شهرستان هامون مراجعه کنیم.

یکی از شهروندان دهستان لوتک به خبرنگار ما گفت: اداره پست بسته‌های ارسال شده مردم را دراسرع‌وقت تحویل نمی‌دهد.
 
وی ادامه داد: بارها به اداره پست مراجعه کرده‌ام؛ اما مسئولین پاسخگو نبودند.
 
میر یکی از شهروندان دهستان لوتک به خبرنگار ما گفت: گاهی اتفاق افتاده مرسوله پستی به شخصی غیر از گیرنده روی بسته ارسال شده است و مردم مجبور شدند ساعت‌های زیادی در صف نوبت معطل بمانند و یا برای دریافت مرسولاتشان به اداره پست مراجعه کنند.
 
تعدادی از شهروندان دهستان لوتک با تماس به پایگاه خبری عصرهامون نسبت به شلوغی اداره پست و عدم تحویل به‌موقع مرسولات پستی‌شان از سوی اداره پست ابراز گلایه کردند.

خدمات‌رسانی توسط ۷۲ پیمانکار در حوزه سیستان
محمدرضا قنبری، رئیس اداره پست شهرستان زابل در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: نقش شبکه‌های توزیع و به‌خصوص شرکت ملی پست در تجارت الکترونیک که سهم عمده‌ای از اقتصاد امروز جامعه را تشکیل می‌دهد انکارناپذیر است.
 
وی افزود: پس از همه‌گیری ویروس کرونا استفاده مردم از خریدهای غیرحضوری و اینترنتی به‌صورت چشمگیری افزایش‌یافته است.
 
قنبری گفت: در سال گذشته تعداد ۴۳۰ هزار مرسوله پستی وارد شهرستان زابل شده است.
 
به گفته رئیس اداره پست زابل؛ از گذشته تاکنون پستچی‌ها نشان دادند که انسان‎های صادقی هستند و سالم رساندن مرسوله‌های پستی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.
 
وی ادامه داد: تعهد زمان توزیع مرسولات در حوزه شهری ۴۸ ساعت و مرسولات روستایی ۹۶ ساعت پس از ورود به استان است.
 
قنبری تشریح کرد: در حوزه روستایی طبق قرارداد، پیمانکاران موظف هستند در هفته سه بار به اداره پست مراجعه و مرسولات پستی را تحویل و به گیرندگان ارسال کنند.
 
رئیس اداره پست زابل گفت: خدمات‌رسانی توسط ۷۲ پیمانکار در حوزه سیستان انجام می‌شود.
 
وی افزود: در صورت وجود نارضایتی مردم از پیمانکاران روستایی که خدمات‌رسانی را به‌موقع و به‌درستی انجام نمی‌دهند در مرحلهٔ اول به پیمانکار تذکر داده شده و در صورت تداوم نارضایتی نسبت به فسخ قرارداد و جذب پیمانکار جایگزین اقدام می‌شود.

قنبری تصریح کرد: در حوزه‌های روستایی با مشکل کمبود نیرو مواجه نیستیم و محدودیتی نیز در جذب پیمانکار و جود ندارد.

انتهای خبر/ ق https://asrehamoon.ir/vdcdjz0fxyt09n6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما