کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت زابل:

نقش‌آفرینی مردم در رشد اقتصاد مهم است

3 فروردين 1403 ساعت 14:50

امام‌جمعه موقت زابل گفت: مشارکت و نقش مردم در اقتصاد و افزایش تولید مهم است و به همین دلیل مقام‌معظم‌رهبری شعار امسال را جهش تولید و مشارکت مردم اعلام نمودند.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از اوشیدا، حجت‌الاسلام والمسلمین وحید محمودی‌راد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه پس از سفارش به تقوای الهی بیان کرد: شعار امسال از طرف مقام معظم رهبری جهش تولید با مشارکت مردم اعلام شد و این شعار برای رفع مشکلات جامعه است و ایشان مردم را دخیل در موضوع کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری مردم و نقش‌آفرینی مردم را مهم دانستند و فرمودند  نقش‌آفرینی مردم در حکمرانی اقتصادی مهم است مردم نباید فقط مصرف‌کننده باشند بلکه در تولید هم اثربخش باشند.

امام جمعه زابل تصریح کرد: اگر مردم در اقتصاد کشور دخیل باشند دست سودجویان قطع خواهد شد و مشکلات را حل خواهند کردند.

وی تأکید کرد: اگر می‌خواهیم اقتصاد رشد و افزایش تولید داشته باشیم باید اقتصاد را مردمی کنیم.

وی با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: زندگی ما مثل امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت باشد و اهل انفاق باشیم تا حدی که مقدور است انفاق کنیم،امام حسن مجتبی علیه السلام می‌فرماید اوصیکم بتقوالله و ادامه تفکر تقوا یعنی روی گردانی از خطا و گناه، اگر کسی را دیدیم علنا روزه‌خواری می‌کند وظیفه داریم امر به معروف و نهی از منکر کنیم چرا که جامعه‌ای که امر به معروف نباشد روبه نابودی خواهد رفت حتی در مصرف آب نیز امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

وی افزود: رمضان ماه پر فضیلتی است ماه قرآن و تلاوت قرآن است، ماهی که نفس کشیدن و خوابیدن عبادت است و تلاوت هر آیه برابر ختم قران است خدا ما را مورد بخشش و رحمت خودش قرار بدهد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 167822

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/report/167822/نقش-آفرینی-مردم-رشد-اقتصاد-مهم

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir