تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۴
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان مطالبه گری را یکی از وظایف گروه های جهادی عنوان کرد و گفت: امام علی (ع) فردی جهادی در میدان عمل و گفت و گو بود.
جهادگران بسیجی مطالبه گر باشند/کار جهادی بکارگیرنده هر چه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است
به گزارش عصرهامون، علی اکبرجعفری دقایقی قبل در جلسه همفکری خادمین گروه های جهادی که در مرکز بسیج سازندگی استان برگزار شد، افزود: در استان پهناور سیستان وبلوچستان  بالغ بر 566 گروه جهادی بومی و شناسنامه دار که دارای کد سیستمی هستند مشغول به فعالیت می باشند.

وی با بیان اینکه که کار جهادی برخواسته از ایمان و به کارگیرنده هر چه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است، گفت: درسال های اخیر قریب به 18 هزار پروژه عمرانی و اقتصاد مقاومتی توسط بسیج و گروه های جهادی ساخته شده که ساخت خانه برای مددجویان و محرومان نمونه کوچکی از آن است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان با بیان اینکه اقشار و ظرفیت های گروه های بسیجی باید با یکدیگر همپوشانی داشته باشند و حلقه وصل جلسات را بیشتر کنند، ادامه داد: جهادگران بسیجی به عنوان سربازان خط اول ولایت باید کارهای جهادی خود را اطلاع رسانی و همگانی کنند و باعث تقویت پیوست فرهنگی در عرصه های مختلف باشند.

جعفری مطالبه گری را یکی از وظایف گروه های جهادی عنوان کرد و گفت: امام علی (ع) فردی جهادی در میدان عمل و گفت و گو بود، در تاریخ نقل شده است که ایشان هزار قنات را احیا و در کنارهر کدام دو رکعت نماز به جا آورد و هر کدام به به یکی از مردم در مناطق مختلف اهدا کردند.

انتهای پیام/
  https://www.asrehamoon.ir/vdcaoyn6o49n6o1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما