تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۳
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن به دنبال تصرف سرزمین نیست بلکه درصدد نفوذ و تصرف در افکار، قلبها، تغییر رفتارها و به دنبال آن تغییر ساختارهاست
دشمن به دنبال تصرف ذهن و قلب ملت است / اخلاص در عمل رسالت اصلی یک خبرنگار است
دشمن به دنبال تصرف ذهن و قلب ملت است / اخلاص در عمل رسالت اصلی یک خبرنگار است

به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از خط اول ، سردار حسین معروفی در اختتامیه همایش باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج در کانون شهید عالی زاهدان با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت:رمز ماندگاری انتخابات دو اصل حضور پرشور و با شعور است و نتیجه آن ماندگاری انقلاب و آرامش جامعه اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه دنیای امروز غیر قابل پیش بینی و غیر قابل اعتماد است افزود: امروزه دو حوزه تفکر سلطه گری و بهره وری آمریکا و حوزه سلطه ستیزی با رهبر انقلاب اسلامی در مقابل هم قرار دارند.

سردار معروفی رسانه را ابزار اصلی عملیات روانی عنوان کرد و افزود: تمام تلاش دشمن در این حجمه کار عملیات روانی است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: بیش از 216 هزار نفر از بهترین نخبه های مملکت جان خود را فدا و اقتدار خود را در دنیا به نمایش و حفظ کردند.

وی به رسالت یک خبرنگار اشاره کرد و افزود: در امر خبرنگاری صداقت، احساس مسئولیت اجتماعی، رعایت عدالت و انصاف، سودمند بودن ، تاثیر گذار و جریان ساز بودن بسیار مهم است .

سردار معروفی بیان داشت :جهت دهی یک رسانه باید به همراه مهارتهای تخصصی، شم خبری و نحوه ارتباط با مخاطبین، سرعت و خلاقیت و از همه مهمتراخلاص در عمل باشد.

انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdci5yav.t1az32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما