> کشف بیش از 7 تن کالای غیربهداشتی در زاهدان | عصر هامون
تاریخ انتشار :جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان از کشف 7 تن و 150 کیلوگرم مواد غذایی قاچاق، غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته در زاهدان خبر داد.
به گزارش عصرهامون، علی محمدی با اشاره به اینکه 7 تن و 150 کیلوگرم مواد غذایی قاچاق، غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته در زاهدان کشف و ضبط شد،در جمع خبرنگاران افزود: ارزش این مواد غذایی کشف شده قاچاق، 2 میلیارد و 364 میلیون ریال برآورد شده است.
وی خاطر نشان کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی سودجو در شهرستان زاهدان قصد توزیع مواد غذایی قاچاق، غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته در سطح واحدهای صنفی را دارند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران با تحقیقات فنی و تخصصی محل دپوی مواد غذایی قاچاق را شناسایی و به همراه کارشناسان اداره بهداشت در بازرسی از این مکان مقدار 7 تن و 150 کیلوگرم انواع مواد غذایی غیربهداشتی شامل پنیر، گوشت، مرغ و ماهی را کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان در ادامه از مردم درخواست کرد تا در صورت مشاهده و یا کسب اخباری از این دست، موضوع را از طریق شماره تماس 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با افرادی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند برخورد قانونی و قاطع انجام پذیرد.

انتهای پیام//
  https://www.asrehamoon.ir/vdchxxnzq23nv-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما