تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۴۹
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مانند اوایل انقلاب برای نشان دادن اقتدار نظام مقدس و برخورد با حرام خواران شبیه خلخالی عمل و اطاله دادرسی رسیدگی به این موضوع کوتاه شود.
به گزارش عصرهامون، حبیب اله دهمرده در نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز، اظهار کرد: از مسئولان تقاضا داریم برای رفع چنین اقداماتی به صورت ریشه‌ای و اساسی عمل کنند و همانطور که ریگی را از آسمان به زمین کشیده و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیدید، عمل کنند.
وی در ادامه خطاب به رییس جمهور بیان کرد: انتظار می رود برای جلوگیری از تخلیه تنگه احد سیستان در اثر خشکسالی و ریزگردها طبق قول های داده شده و گزارش‌های تقدیمی یک بار و برای همیشه اقدام کنید؛ در این راستا برای برون رفت از این وضعیت پیشنهادات فراوان کوتاه، میان و بلندمدتی برایتان ارسال شد و دستور اجرای آنها را دادید که جای سپاسگزاری دارد؛ تقاضا داریم پیگیری لازم را داشته باشید تا پیشنهادات مذکور سریع تر اجرایی و عملیاتی شوند.
نماینده مردم زابل در تکمیل مطلب فوق با مورد خطاب قرار دادن رییس جمهور، افزود: تعدادی از مسئولان به جای آنکه مشکلی از مردم حل کنند خود تبدیل به مشکل شده اند.
 
مسئولان به وعده های خود عمل کنند تا بیش از این شرمنده مردم نشوند
وی بر لزوم توجه جدی هیات دولت به رفع مشکلات بی شمار استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد و گفت: انتظار می رود مسئولان به وعده های داده شده در مورد رفع مشکل ریزگردها، تامین حقابه ایران از رودخانه هیرمند، انتقال آب دریای عمان به سیستان، رفع مشکل آب شرب و ژرف، تقسیم استان، گازرسانی، اجرای راه آهن زاهدان- بیرجند و زابل، راه اندازی نیروگاه 50 مگابایتی، ایجاد کارخانه های ریز و درشت و سازمان عمران سیستان عمل کنند تا بیش از این شرمنده مردم نشوند و بدبینی مردم نسبت به آنها از بین برود.
 
در برخورد با حرام خواران شبیه خلخالی عمل شود
وی در بخش دیگر سخنان خود خطاب به رئیس مجلس با بیان اینکه مساله رانت خواران، حرام خواران، دلالان ارز، سکه، خودرو و محتکران به کجا رسید، ادامه داد: گرانی در ابعاد مختلف غوغا می کند و مردم به شدت معترض هستند؛ بر اساس قانون در برخورد با حرام خواران سرعت، دقت و صحت ضرورت دارد و دستگاه های نظارتی و قضایی باید به وظیفه ذاتی خود عمل کنند.
دهمرده در تکمیل مطلب فوق تاکید کرد: باید مانند اوایل انقلاب برای نشان دادن اقتدار نظام مقدس و برخورد با حرام خواران شبیه خلخالی عمل شود؛ اطاله دادرسی رسیدگی به این موضوع باید کوتاه شود و چندین مجرم باید در ملاء عام به دار آویزان شوند تا عبرتی برای سایرین شود.


انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcco0qsi2bqxo8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما