تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۵
فرماندار سراوان گفت: پروژه چمن مصنوعی بخشان با اعتبار یک میلیارد تومان در حال احداث است که امیدواریم در دهه فجر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گیرد.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون، مجموعه ورزشی بخشان که در سال 95 جزو طرح های ملی قرار گرفت دارای پنج فاز است که در هر سال یک فاز آن به مرحله بهره برداری می رسد.
 این مجموعه دارای سالن ورزشی تمرینی، زمین چمن مصنوعی، پیست دومیدانی، محوطه سازی و استخر سرپوشیده شنا است.
 محمد رضا گمشادزایی رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار کرد: مجموعه ورزشی بخشان یک طرح ملی است که فاز اول آن با اعتبار 850 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.
 وی افزود: فاز دوم این مجموعه که زمین چمن است تخصیص اعتبار شده که مبلغ یک میلیارد  و 200 میلیون تومان هزینه احداث این فاز است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: فاز سوم این پروژه که پیست دومیدانی تارتان با حصار کشی و سکوی دو هزار نفری است، مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار دارد.
وی تصریح کرد: اعتبار محوطه سازی این مجموعه یک میلیارد تومان و اعتبار  فاز پنجم که استخر سرپوشیده است، دو میلیارد تومان می باشد.
همچنین هفته گذشته درویش نارویی فرماندار سراوان به اتفاق گمشادزایی رئیس ورزش و جوانان از پروژه های مجموعه ورزشی بخشان و چمن مصنوعی روستای هوشک بازدید و از نزدیک در جریان روند ساخت این مجموعه ها قرار گرفت.

فرماندار سراوان ضمن بازدید از روند تکمیلی پروژه های مذکور و ارائه نقطه نظرات جهت بهبود و ارتقاء سطح کیفی آن، از اهتمام جدی و تلاش مجموعه ورزش و جوانان قدردانی کرد.

نارویی بیان کرد: پروژه چمن مصنوعی بخشان با اعتبار یک میلیارد تومان در حال احداث است که امیدواریم در دهه فجر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گیرد.

فرماندار سراوان نیز افزود: پروژه مجموعه ورزشی بخشان اعم از پیست تارتان با اعتبار یک میلیارد تومان، سکوی تماشاگران با اعتبار یک میلیارد تومان و محوطه سازی با اعتبار یک میلیارد تومان از طرح های ملی هستند که در فازهای بعدی اجرایی خواهند شد.

درویش نارویی در بازدید از پروژه چمن مصنوعی روستای هوشک، تصریح نمود: پروژه مذکور که با مشارکت ورزش و جوانان و دهیاری و شورای اسلامی روستای هوشک احداث خواهد شد، در دهه فجر سالجاری مورد بهره برداری و استفاده مردم قرار خواهد گرفت.

 انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcgq39qqak9zz4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما