کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمایت قاطع جامعه ورزش و جوانان سراوان از سپاه+ تصویر

24 فروردين 1398 ساعت 12:23

جمعی از ورزشکاران و جوانان شهرستان سراوان در واکنش به تروریست خوانده شدن سپاه، ضمن دیدار با فرمانده سپاه شهرستان از این نهاد انقلاب اعلام حمایت کردند.


به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون، صبح امروز شنبه 24 فروردین رئیس اداره ورزش و جوانان به همراه عبدالله حسین بر قهرمان دفاع شخصی جهان، ورزشکاران و انجمن های مردم نهاد در واکنش به تروریست خوانده شدن سپاه و به مناسبت روز جوان با سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان دیدار کردند.

 محمد رضا گمشادزایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان در این دیدار گفت: جامعه ورزش و جوانان شهرستان اقدام نا بخردانه آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی را محکوم و حمایت قاطع خود را از این نهاد انقلابی اعلام می کند.

 وی افزود: باتوجه به اینکه شهرستان سراوان بیشترین مرز خاکی را با کشور پاکستان دارد، سپاه به بهترین نحو این قسمت از مرز را مراقبت و مواظبت می کند.

 رئیس اداره ورزش  و جوانان شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: سپاه در پاسدارای از ارزش ها، آرمان های انقلاب و شهدا به خوبی پاسداری کرده و در حفاظت از این مرز و بوم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

 گمشادزایی در پایان تصریح کرد: همچنین این نهاد انقلابی در راستای سازندگی، محرومیت زدایی، فرهنگی و اقتصادی دارای کارنامه درخشانی است.








 انتهای پیام/الف.د


کد مطلب: 110531

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/video/110531/حمایت-قاطع-جامعه-ورزش-جوانان-سراوان-سپاه-تصویر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir