تاریخ انتشار :جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۷
امام جمعه شهرستان سراوان گفت:: روز قدس شاهد به میدان آمدن مردم 120 کشور در جهان بودیم که این خود نشان از ترویج و تزریق اندیشه مقاومت، استکبار ستیزی و مقابله با ظلم است.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در جمع نمازگزاران روز جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه یکی از ویژیگی های برجسته امام خمینی (ره)، اندیشه مقاومت بوده است، بیان کرد: در حال حاضر دشمن با ترفند های مختلف به دنبال تضعیف اندشه مقاومت میان مردم انقلابی ایران اسلامی است که باید توجه داشته باشیم.

 وی افزود: اندیشه مقاومت، خود اتکایی و ایمان به خداوند متعال بود که توانست چهل سال انقلاب اسلامی ایران را از توطئه های قلدران عالم و گردنه های سخت و تلاطم های پرفشار که دشمن برای ملت ایران ایجاد کرده گذر کنیم.

 امام جمعه شهرستان سراوان اندیشه مقاومت را قدرتمند ترین سلاح مردم ایران اسلامی برشمرد و اضافه کرد: امروز دشمن مقابل اندیشه مقاومت ایران اسلامی به ذلت افتاده و روز به روز به عقب باز می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه از تبلیغات  ناامید کننده دشمن نباید نا امید شویم، ادامه داد: می طلبد مسئولین با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری به خوبی میدان داری کنند.

وی با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری با تمام قدرت و صلابت فرمودند که جوابی برای پیام او( ترامپ) ندارم چرا که او را لایق مبادله پیام هم نمی دانم که جای شکر گزاری دارد مقابل زورگویان با قدرت حرف می زنیم و در دنیا آنها را ضعیف می کنیم.

امام جمعه شهرستان سراوان با توجه به اینکه می طلبد در این برهه از زمان نفوذ، تهدید و تطمیع دشمن را به خوبی بشناسیم، جبهه حق و شاخص های آن را بدانیم، خاطر نشان کرد: روز قدس شاهد به میدان آمدن مردم 120 کشور در جهان بودیم که این خود  نشان از ترویج و تزریق اندیشه مقاومت، استکبار ستیزی و مقابله با ظلم است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری  با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا دروغگو ترین رئیس جمهور جهان است، تصریح کرد:  مسئولین  با از بین بردن فساد و سستی و با عمل جهادی و فکر انقلابی دلبستگی به دشمنان را کمتر کنند.


انتهای پیام/الف.د https://www.asrehamoon.ir/vdcfj0dyyw6dy1a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما