تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۴
نائب رئیس هیئت بازی های همگانی شهرستان سراوان گفت: به مناسبت آغاز فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان، 11 برنامه ورزشی ویژه بانوان در شهرستان در حال برگزاری است.
به گزارش عصرهامون؛ فاطمه پیروی در گفت و گو با شستون با اشاره به آغاز فصل تابستان، بیان کرد: ورزش بهترین و موثر ترین راه برای غنی سازی اوقات فراغت است که با برنامه ریزی مناسب و با توجه به استعداد و علاقمندی کودکان و نوجوانان می شود استعداد های آنها را در حوزه ورزش شناسایی و شکوفا کرد.

وی افزود: در این راستا و توجه به آغاز هفته مواد مخدر 11 عنوان برنامه ورزشی برای بانوان در شهرستان سراوان از ابتدای هفته آغاز و تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.

نائب رئیس هیئت بازی های همگانی شهرستان ادامه داد: کوه پیمایی، پیاده روی خانوادگی، جشنواره فکری کودکان، جشنواره طرح فراغت بانوان، دو چرخه سواری، آب درمانی، جشنواره فرهنگی ورزشی برای معلولین، نرمش صبحگاهی از جمله برنامه هایی است که در هفته جاری و هفته آینده برگزار شده و خواهد شد.

پیروی با بیان اینکه انتظار می رود بانوان در جشنواره های فرهنگی و ورزشی که ویژه بانوان است، حضور چشمگیری داشته باشند، گفت: بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و در سلامت جامعه نقش موثری دارند پس با برنامه ریزی صحیح و شرکت در فعالیت های ورزشی سلامت خود و جامعه را تضمین کنند.

انتهای پیام/الف.د  https://www.asrehamoon.ir/vdcce1qss2bqs18.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما