ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> عصر هامون - حماقت جدید آمریکایی ها با تحریم دفتر مقام معظم رهبری/ آمریکا بزرگ ترین نقض کننده حقوق بشر در دنیا است - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب نماز جمعه سراوان:

حماقت جدید آمریکایی ها با تحریم دفتر مقام معظم رهبری/ آمریکا بزرگ ترین نقض کننده حقوق بشر در دنیا است

7 تير 1398 ساعت 14:12

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: تحریم دفتر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران حماقت جدید آمریکا است چرا که آنها نمی دانند که رهبر انقلاب ایران یک خانه ساده و یک حسینه بیشتر نیست که این حماقت در طول تاریخ بر پیشانی آمریکا باقی خواهد ماند.


به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری با اشاره به اینکه قوه قضاییه یک نهاد مقدس برای اجرای عدالت و احقاق حق است به شرط آنکه تمامی مدارهای آن رعایت شود، بیان کرد: قوه قضاییه در چارچوب اسلام، قرآن و قانون اساسی یک تحول جدید در ایران و انقلاب اسلامی در باب گام دوم انقلاب ایجاد کند.

 وی افزود: قوه قضاییه یک تجربه جدید بر مبنای قرآن و دین اسلام است که با برنامه ریزی و زمان بندی است که باید یک منشور درست طراحی و ارائه و بند های آن در کف میدان بدون تأخیر انجام شود.

 امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه دشمن با فشار، تهدید و دیگر ابزار نمی تواند مردم ایران را به زانو در بیاورد که این یک واقعیت است  و باید آن را بپذیرند، ادامه داد: در بعد نظامی با اقتدار و قدرت مقابل دشمن ایستاده ایم و با قدرت و صلابت خدشه ای در مسیر اقتدار وارد نمی شود که در دیپلماسی دولت مردان در مسائل خارجی باهمین اقتدار مقابل دشمن از خود قدرت نشان دهند.

 حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: وقتی دشمن نتوانست با فشار به اهداف خود برسد، پیشنهاد مذاکره داد اما در این میان تحریم های آمریکا بارز است که ملت مظلوم اما در عین حال مقتدر ایران با قدرت به کار خود ادامه می دهند.

وی یادآور شد: آمریکا چهل سال خدعه کرد، امروز فریب دیکر به اسم مذاکره را در آستین دارد، در برجام چندین سال معطل و سرانجام عهد شکنی کرد و در برجام به زحمات شهدای هسته ای ضرر وارد شد.

امام جمعه شهرستان سراوان با توجه به اینکه شاکر خداوند متعال به دلیل داشتن رهبری شجاع، سیاست مدار، مقتدر  و منطقی هستیم که  امروز به برکت وجود چنین رهبری بر  قله های عزت و اقتدار ایستاده ایم، گفت: دشمن در دل دنیای اسلام بیماری لا علاجی به نام اسرائیل غاصب را بر ملت فلسطین تحمیل کرده است.

 حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اینکه استکبار نمی تواند مقابل فرهنگ و اندیشه مقاومت و صلابت مجاهدین فی سبیل الله ایستادگی کند، اضافه کرد: آمریکا برای اینکه به اهداف خود  و رژیم صهیونستی جامع عمل بپوشاند بحث معامله قرن را پیش کشید و در روزهای اخیر نشستی را در کشور بحرین با حضور کشورهای عربی تشکیل داد تا بتواند از این نشست  خیال اسرائیل را راحت کند، ملت فلسطین که صاحبان اصلی این سرزمین هستند بیرون کند، قطع امید میان آواره گان فلسطینی برای بازگشت و آغازی برای رسیدن به اهداف شوم  خود باشد.

وی تصریح کرد: تلاش کشورهای مرتجع عرب، آل سعود و کشورهای اماراتی و بحرینی برای فروش سرزمین فلسطین زیاد بوده تا ابزاری برای پیاده کردن هدف شوم اسرائیل و منطقه باشند که یقین است این نشست ها به سرانجام نخواهد رسید.

 امام جمعه شهرستان سراوان اذعان کرد:  تحریم دفتر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران حماقت جدید آمریکا است چرا که آنها نمی دانند که رهبر انقلاب ایران یک خانه ساده و یک حسینه بیشتر نیست که این حماقت در طول تاریخ بر پیشانی آمریکا باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به روز حقوق بشر آمریکایی، بیان کرد: دولت آمریکا بزرگ ترین نقض کننده حقوق بشر به دلیل کشتار زنان و کودکان یمنی، حمله به عراق و کشتار و زخمی شدن 250 هزار نفر، حمله به هواپیمای مسافر بری ایران و به شهادت رساندن مسافرین این هواپیما، توطئه در 100 کشور دنیا در نیم قرن اخیر برای از بین بردن دولت هایی که با دموکراسی تشکیل شده اند، حمله به افغانستان، تجهیز و پشتیبانی گروه های تروریستی و کشتار سیاه پوستان و در تنگنا قرار دادن اقلیت های مذهبی در امریکا است.


انتهای پیام/


کد مطلب: 113443

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/video/113443/حماقت-جدید-آمریکایی-تحریم-دفتر-مقام-معظم-رهبری-آمریکا-بزرگ-ترین-نقض-کننده-حقوق-بشر-دنیا

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir