تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۴
امام جمعه شهرستان سراوان گفت: بسیجیان در دوران مقدس یک مکتب خانه ای ارزش ها و خوبی ها ایجاد کردند.
به گزارش عصرهامون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یاد آور مجاهدت ها، رشادت ها، جان فشانی ها و لایت مداری های جوانان انقلابی ولایی خداجو است که در مسیر و رکاب حضرت امام (ره) مقابل دشمنان دین خدا ایستادگی کردند، بیان کرد: با تمام وجود مقابل دشمن نابکار تا بن دندان مسلح با دست خالی و با ایمان قوی و توکل به خدا ایستادند.

 وی افزود: رزمندگان با چنین ویژیگی هایی دشمن را به زانو در آوردند و نظام اسلامی و پرچم خد ا را هدایت کردند و به برکت این جانفشانی ها تا به امروز به سربلندی و عزت رسیدیم.

امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: هر کجا اعتقاد بسیجی، فرهنگ بسیجی و حرکت بسیجی باشد، مجاهدت، رشادت، جافشانی، استکبار ستیزی، مبارزه با کفر، ولایت پذیری، نهراسیدن از دشمن وجود دارد.

 حجت اسلام و المسلمین بامری اضافه کرد: رزمندگان در ایام دفاع مقدس به صورت بسیجی ورود کردند و حماسه آفرینی کردند و دشمن را به ذلت انداختند.

وی گفت: بسیجیان یک مکتب خانه ای از ارزش ها و خوبی در دفاع مقدس ایجاد کردند و برای ما به ارمغان آوردند.

امام جمعه شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: دفاع مقدس در یک جمله یعنی حضور بسیجیان بصیر، ولایی و توکل به خدا در میدان خدا برای مقابله با کفر پیروزی و فتح آفریده شد.

انتهای پیام/
   https://www.asrehamoon.ir/vdcc0eqsi2bqss8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما