تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲
به مناسبت هفته بسیج، یادواره شهدا در روستای کوران شهرستان مهرستان برگزار شد.
به گزارش عصرهامون، به نقل از شستون، به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدا با حضور فرماندار مهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و جمعی از مردم شهید پرور در روستای کوران این شهرستان برگزار شد.

 سرهنگ پاسدار حسین نکویی هدف از برگزاری یادواره شهدا را دمیدن روح انقلابی گری در جامعه عنوان و بیان کرد: شهدا نیاز به برگزاری یادواره نیستند اما ما نیازمند بهره مهندی از معنویات و روحیه شهادت طلبی، ایثارگری و جانفشانی شهدا هستیم.

 وی افزود: به برکت خون شهدای گلگون کفن در هشت سال دفاع مقدس، دلیرانه از خاک کشور دفاع و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیوفتند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهرستان خاطر نشان کرد: دشمن در اوج درماندگی شکست را پذیرفت و همگان به عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران اعتراف کردند.

سرهنگ نگویی تصریح کرد: لازم است با برگزاری یادواره شهدا، سرکشی و دیدار از خانواده معظم شهدا و همچنین قدر رانی از خانواده معظم شهیدان، یاد و خاطره شهدا را زنده و با آرمان های شهیدان بیعت مجدد کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا می توان بهترین مسیر برای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه باشد، گفت: اگر در این برهه از زمان در بیشتر زمینه ها از جمله فرهنگی، نظامی، اقتصادی، عمران و سازندگی پیشرفت و توسعه داشته ایم،همگان را مدیون خون شهدا هستیم.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سراوان در پایان تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا در بالندگی و پویایی انقلاب موثر است.
 انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdciuyazqt1azq2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما