تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۶
همزمان با سراسر زنگ انقلاب در زادگاه خورشید ایران نواخته شد.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون، زنگ انقلاب با حضور جمعی از مسئولین در نخستین روز از ایام الله دهه فجر در هنرستان ایران شهرستان سراوان نواخته شد.

 حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان ضمن قدر دانی از آموزش و پرورش جهت برپایی نمایشگاه دهه فجر، گفت:  انقلاب اسلامی ایران انفجار نوری بود که شعاع این نور چشم تمام آزادی خواهان و دلدادگان راه خدا را روشن و چشم مستکبران و چپاولگران را کور کرد.

 وی افزود:  انقلاب اسلامی ایران مردم ستم دیده ای را که زیر چکمه های ظلم مستکبران عالم رنج می کشیدند، نجات و در دل انسان های صفاک و بی رحم که دیگران را به گروگان می گرفتند وحشت ایجاد کرد.

 امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به ملت عزت، آزادگی، بالندگی، استقلال و هویت بخشیده است، ادامه داد: باید سجده شکر به جا آورد چرا که دست پاک امام راحل (ره) توانست ملت ایران را از زیر یوغ استکبار و بردگی در آورد و تبدیل به ملت شجاع و حرف برای گفتن داشتن در جهان تبدیل کند.

 حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: در روزهای اخیر معامله قرن  توسط جنایتکاران عالم در دنیا منتشر که هدف آنها این است که قدس شریف را به عنوان پایتخت رژیم کودک کش اسرائیل قرار دهند  و مالکان اصلی آن را آواره کنند اما بدانند که معامله قرن نوزاد نحسی است که مرده متولد خواهد شد.

در ادامه علی رضا شهرکی فرماندار شهرستان سراوان ایام پر خیر و برکت دهه فجر را شاد باش گفت و ادامه داد:  دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی ایران برای ملت آزادی در بیان و اندیشه بود که به ارمغان آورده است.

 وی افزود: در آن دوران بزرگان و پایه گذاران انقلاب و تمامی آحاد ملت با همگامی و یکپارچکی در پای صندوق های رای حاضر شدند که این نشان از استقلال و آزادگی ملت ایران و انقلاب اسلامی است.

فرماندار سراوان تصریح کرد: با رأی مردم قانون اساسی و ارکان نظام شکل گرفت و امروز به همت غیورمردان نظام و جوانان برومند در عرصه های علمی و نظامی در جهان پیشرو و پیشگام شده ایم.

وی خاطر نشان کرد: به واسطه خون پاک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در امریکا و انگلیس روشنگری به وجود آمده است.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjiyevvuqe8tz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما