تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۶
در ادامه فعالیت های جهادی سپاه انجام شد؛

توزیع 300 بسته معیشتی توسط سپاه میان اقشار آسیب پذیر سراوان

مسئول گروه جهادی شهید تندگویان سپاه شهرستان سراوان گفت: سپاه شهرستان سراوان 300 بسته معیشتی را میان افراد بی بضاعت و اقشار کم در آمد توزیع کرد.
به گزارش عصرهامون؛ یعقوب بزرگ زاده مسئول گروه های جهادی شهید تندگویان سپاه شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی بازار و شغل های فصلی بسیاری از افراد بی بضاعت و اقشار کم درآمد در شهرستان سراوان برای امرار معاش دچار مشکل شده اند.

 وی افزود: به منظور دستگیری از افراد کم برخوردار جامعه، سپاه شهرستان سراوان 300 بسته معیشتی را میان نیازمندان این شهر توزیع کرد.

 مسئول گروه های جهادی شهید تندگویان سپاه شهرستان سراوان ادامه داد: سپاه و بسیج همواره در تمامی بحران ها و حوادث در کنار مردم بوده و از هیچ کوششی برای کمک به مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی دریغ نخواهد کرد.

 بزرگ زاده ضمن توصیه به مردم برای کاهش سفرهای غیر ضروری، کاهش تردد در سطح شهر، خاطر نشان کرد: کمک رسانی به مردم، ارائه آموزش های لازم، آگاهی و اطلاع رسانی  در خصوص ویروس کرونا توسط گروه های جهادی سپاه شهرستان سراوان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: گروه های جهادی سپاه شهرستان سراوان در قالب رزمایش جهادگران و مدافعان سلامت به صورت محله به محله در حال ضد عفونی سطح شهر هستند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdccosqs12bqio8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما