تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۰
در پی رهاسازی زباله ها در نزدیکی منطقه مسکونی جهادآباد سراوان، محیط زیست شهرستان آخرین اخطاریه خود را به شهرداری صادر کرد.
به گزارش عصرهامون، به نقل از شستون؛ برخی از اهالی روستای جهاد آباد شهرستان سراوان ضمن تماس های مکرر با این پایگاه خبری از دپوی زباله ها در نزدیکی این منطقه مسکونی ابراز نگرانی و  گلایه کردند.

 سپاهی یکی از اهالی روستای جهادآباد شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگار ما، بیان کرد: با توجه به گرم شدن هوا و دپوی زباله ها در این منطقه مسکونی توسط شهرداری زندگی برای اهالی این منطقه با مشکل مواجه شده است.
 
 وی افزود: در حال حاضر با شیوع ویروس کرونا و بیماری مالاریا دست و پنجه نرم می کنیم که رهاسازی زباله ها و ایجاد بوی تعفن در این منطقه معضلی دیگر برای روستاییان به وجود آمده چرا که امکان آلوده بودن زباله های خانگی به ویروس کرونا وجود دارد.


 

این روستایی ادامه داد: اگر ویروس کرونا در این منطقه شیوع پیدا کند مقصر مسئولین هستند نه مردم  چرا که بارها اعتراض خود را نسبت به این موضوع به مسئولین مربوطه اعلام کرده اند اما باز هم شهرداری بدون توجه به گلایه مردم زباله ها را در نزدیکی محل مسکونی این منطقه رها می کند.
 
صدور آخرین اخطاریه به شهرداری از سوی محیط زیست

در ادامه موسی دهقان نژاد رئیس محیط زیست شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگار ما، بیان کرد: روز گذشته (شنبه)، 18 خرداد آخرین اخطاریه برای شهرداری صادر شده است.



 وی افزود: از زمان صدور اخطاریه به مدت یک هفته به شهرداری فرصت داده شده تا مشکل به وجود آمده را رفع و از رها سازی زباله ها در این منطقه جلوگیری کند.

رئیس محیط زیست شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: در صورت بی توجهی به این اخطاریه موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcgun9qxak9xx4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما