> اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه در بم پشت سراوان قطع شد | عصر هامون
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۲
حسن حسین آبادی رئیس اداره مخابرات سراوان گفت: به علت واژگون شدن تیر برق بر اثر طوفان، فیبر نوری منطقه بم پشت قطع شده است که کارشناسان مربوطه در حال رفع این مشکل هستند.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون، این روزها استفاده از تلفن همراه و اینترنت در سراسر جهان به ویژه در ایران رشد چمشگیری داشته است اما بسیاری از روستاهای شهرستان سراوان از داشتن اینترنت پر سرعت و آنتن دهی مطلوب تلفن همراه در این منطقه محروم هستند.

اگر چه در سال های اخیر تلاش های زیادی در خصوص فراهم سازی زیرساخت های مناسب برای رفع این مشکل انجام شده اما هم چنان در برخی از روزها شاهد گلایه مندی مردم سراوان از قطع آنتن و اینترنت هستیم.

 به تازگی نیز برخی از شهروندان سراوانی در گروه های واتساپی از نبود آنتن از دو روز گذشته در منطقه بم پشت شهرستان ابراز گلایه کرده اند و خواستار رفع این معضل از متولیان امر شدند.

حسن حسین آبادی رئیس مخابرات شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون در خصوص چرایی قطع آنتن دهی تلفن همراه در منطقه بم پشت، بیان کرد: بر اثر طوفان چند روز قبل در منطقه بم پشت تیرچراغ برق واژگون می شود که منجر به قطع شدن فیبر نوری شده است.

وی افزود: کارشناسان مربوطه در تلاش هستند تا با رفع این مشکل، ارتباط مجدد برقرار شود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcauin6049num1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما