تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۴
کمبود فرآورده و بالارفتن هزینه حمل در بخش خصوصی از سوی مسئولین سراوان به عنوان علت تشکیل صف های طولانی بنزنن در شهرستان شناخته شد.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ در هفته اخیر بازهم شاهد بازپخش سکانس پرتکرار صف های طولانی بنزین در شهرستان مرزی سراوان در شرقی ترین نقطه ایران بوده ایم.

این موضوع علاوه بر اینکه گلایه شهروندان را به دنبال داشت، موجب اعتراض حجت الاسلام مجتبی بامری امام جمعه شهرستان در تریبون نماز جمعه شد و تشکیل صف های طولانی بنزین را شایسته مردم این منطقه ندانست.

امام جمعه شهرستان ضمن گلایه از برخی از مسئولان که شیوع ویروس کرونا را بهانه ای برای عدم نظارت دقیق قرار داده اند، خواستار رسیدگی بیشتر جهت رفع این دغدغه تکراری و برخورد با خاطیان شد.

افزایش هزینه حمل در بخش خصوصی

خبرنگار ما از یاسر رستمی رئیس ناحیه نفت شهرستان جویای علت تشکیل صف های طولانی بنزین شد که وی افزایش هزینه حمل در بخش خصوصی را علت این معضل دانست.

رئیس ناحیه نفت و فرآورده های نفتی شهرستان سراوان افزایش هزینه حمل در شرکت نفت را از اقدامات انجام شده در راستای تامین فرآورده و رغبت کشنده ها جهت حمل سوخت به شهرستان بیان کرد.

قطع سهمیه 2 هزار کارت سوخت خودرو در سراوان

داده شدعلیرضا شهرکی فرماندار سراوان در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: کمبود فرآورده عامل تشکیل صف های طولانی در سراوان است و طبق پیگیری های انجام شده روز شنبه تامین فرآورده انجام شد که شاهد شکسته شدن صف های طولانی در شهرستان بودیم براساس قول هایی که در خصوص  تامین فرآورده داده شد در روزهای آینده شاهد وضعیت مطلوب خواهیم بود.

فرماندار سراوان درباره اقدامات انجام شده در راستای جلوگیری از عرضه سوخت خارج از شبکه گفت: جهت مقابله با این موضوع علاوه بر اینکه پمپ بنزین های متخلف جریمه های سنگین شده اند کارت سوخت ها نیز ابطال و یا کسر سهمیه شدند.

شهرکی با توجه به پایش جایگاه های سوخت خاطرنشان کرد: در حوزه بم پشت، جالق و سراون قریب به 2 هزار کارت سوخت قطع سهمیه شدند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcgxw9qyak9wq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما