تاریخ انتشار :جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۵
امام جمعه سراوان با توجه به هتک حرمت اشرار و توطئه گران به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و خرابکاران خواستار برخورد قاطع با عاملان این حادثه شد تا افراددیگر جرعت چنین خرابکاری ها را نداشته باشند.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان با اشاره به ضرورت دشمن شناسی و تاثیر گذاری آن در تمامی ابعاد، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران توسط بهترین انسان روی زمین در عصر زمان و بهترین افراد به وجود آمد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حق جویی و حقیقت طلبی برای احیای ارزش های دین الهی مقایل دشمان راه خدا ایستاد، افزود: دشمن با ترفند های مختلف از جمله قوم گرایی و مذهب برای تفرقه میان مسلمانان استفاده می کند اما مردم وحدت آفرین سیستان و بلوچستان دست رد به توطئه آنها زدند.

امام جمعه سراوان با توجه به تحریم و تحریف توسط دشمن برای زیر سوال بردن خدمات انقلاب اسلامی و دستاوردهای سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان، گفت: مردم سیستان و بلوچستان انسان های وحدت آفرین و انقلابی هستند، اتفاق رخ داده در مرز و حمله به پاسگاه نظامی کاردشمن است، قطعا ساز و کار قانونی برای مقابله با افرادی که به سمت پایگاه نظامی حمله ور می شوند، وجود دارد و اگر ناحقی صورت گرفته از طریق قانونی پیگیری انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه فرمانداری هر شهر حیثیت و هویت آن شهر است، ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان به ویژه شهروندان سراوانی بدانند که توطئه توسط دشمن برای ایجاد ناامنی بود که با موج سواری و همراه کردن برخی از جوانان  دست به خرابکاری در فرمانداری بزنند تا خدمات فرزندان خدمتگذار مردم را زیر سوال برند.

وی خاطر نشان کرد: باید با اغتشاشگران و اشرار که دست به خرابکاری زدند و بی رحمانه  فرزندان این مردم را شهید و به ساحت مقدس حضرت محمد (ص) اهانت کردند برخورد قاطع انجام شود تا کسی جرعت انجام چنین اقداماتی را نداشته باشد.

امام جمعه سراوان حساب مردم سراوان را از توطئه گران جدا دانست و گفت: اگر جایی تمرد از قانون و یا ناحقی انجام شده باید از مسیر قانونی حل شود می طلبد ریش سفیدان، بزرگان، معتمدین و علما در این برهه از زمان هوشیار باشندچرا که با بی دقتی و غفلت؛ دشمن جبلان می دهد و با خرابکاری چهره مردم مسلمان، قانومند، انقلابی و وحدت آفرین استان را خدشه دار می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با توجه به اینکه نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران توان مقابله با هر نوع شرارت و توطئه زا دارند تا جاییکه بسیاری از قلدران جهان را به زانو در آورده اند، اضافه کرد: در مسئله فرمانداری سراوان به جهت اینکه برخی از جوانان غفلت کردند و در دام لیدرهای شرور گرفتار شده بودند، برخورد خشونت آمیز توسط مسئولین و نیروهای نظامی انجام نشد .

وی با توجه به اهمیت دشمن شناسی و بصیرت افزایی، اذعان کرد:  با اعلام انزجار معتمدین، سران طوایف، ریش سفیدان و بزرگان سراوان از خرابکاران و توطئه گران چهره زیبای مردم استان توسط انسان های شرور و لاابالی خدشه دار نشد.

انتهای پیام https://www.asrehamoon.ir/vdccepqse2bq108.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما