تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۰
ملک محمد فاضلی از راه اندازی اورژانس هوایی در سراوان در آینده نه چندان دور با هدف ارائه خدمات مطلوب تر به مردم حوزه انتخابیه خبر داد.
به گزارش عصرهامون؛ ملک محمد فاضلی نماینده مردم حوزه انتخابیه سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد:  طبق نشست ها و جلسات گرفته شده در خصوص مشکلات و معضلات اورژانس حوزه انتخابیه چندین جلسه با رئیس اورژانس کشور مقرر شد جانمایی اورژانس های جدید برای تمام حوزه انتخابیه فراگیر باشد.
 
وی افزود: باتوجه به صعب العبور بودن برخی از مناطق به ویژه روستاهای دور دست طبق هماهنگی های انجام شده مقرر شد یک آمبولانس هوایی در سراوان مستقر شود که در راستای خدمت رسانی مطلوب تر مردم باشد که روز گذشته تست سکوی فرود هلیکوپتر جهت راه اندازی اورژانس هوایی با حضور نمایندگانی از وزارت بهداشت،  سپاه پاسداران و فوریت های پزشکی انجام شد.
 

نماینده حوزه انتخابیه سراوان ادامه داد: تسریع در احداث اورژانس های هوایی حوزه انتخابیه، اصلاح آمبولانس های موجود، تعمیرات و تجهیزات آمبولانس های موجود حوزه انتخابیه با لوازم مورد نیاز از دیگر موضوعاتی بود که مورد بحث و گفت و گو با رئیس اورژانس کشور قرار گرفته است.

 
فاضلی خاطر نشان کرد: باتوجه به وسعت حوزه انتخابیه که نزدیک به 30 هزار کیلومتر مربع مساحت دارد، اغلب راه ها روستایی و خاکی و غیر قابل تردد است که امکان این موضوع وجود دارد که بیمار حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دهد؛ احداث اورژانس هوایی در این منطقه جزء ضروریات امکان پذیر بود به همین دلیل  در آینده نه چندان دور شاهد احداث اورژانس هوایی در سراوان خواهیم بود.
 
وی با بیان اینکه احداث اورژانس هوایی نیازمند یک سری اقدامات تکمیلی و هماهنگی ها در اورژانس کشور دارد، بیان کرد: امید است تجهیزات و امکانات بیمارستان ایرانمهر به حد مطلوب برسد که بتواند خدمات بهتری به مردم حوزه انتخابیه ارایه دهد.
 
این مقام مسئول ضمن قدر دانی از زحمات و تلاش های کادر درمان ، گفت: مراتب سپاس خود را تقدیم افرادی میکنم که عدالت محوری و توزیع امکانات را در مناطق دور دست قرار داده اند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjimevtuqetxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما