تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۵
بهزاد دهواری در خصوص رفع مشکلات زیست محیطی و رهاسازی فاضلاب ها و همچنین تخلیه نخاله ها در مکان های غیر مجاز با شهردار سراوان دیدار و به بحث و تبادل نظر پرداخت.
به گزارش عصرهامون، به نقل از شستون؛ بهزاد دهواری رئیس اداره محیط زیست سراوان با عبدالله درزاده شهردار سراوان در خصوص پیگیری مشکلات زیست محیطی شهر ناشی از انباشت زباله و نخاله در شهر دیدار کرد.

رئیس اداره محیط زیست سراوان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: این دیدار که در دفتر شهردار انجام گرفت در رابطه با دپوی زباله در نقاط مختلف شهر، پاکسازی سایت موقت زباله، جانمایی محل تخلیه نخاله ها و سایر معضلات زیست محیطی شهر بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: شهردار سراوان فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهرداری را عامل اصلی موارد فوق ذکر و بیان کرد که پیگیر تامین ماشین آلات جدید هستند، تعمیر یک دستگاه لودر شهرداری و جمع آوری نخاله در پیاده رو ها و خیابان های شهر از مواردی عنوان شد که در حال انجام است.

این مقام مسئول گفت: عدم همکاری مردم در بعضی از نقاط، رها سازی فاضلاب و ریختن نخاله باعث مسدود شدن مسیر آبراهه ها و در نتیجه جمع شدن فاضلاب ها و ایجاد فضای نامطبوع در این نقاط شده است.


فعال شدن پلیس بهداشت در سراوان

دهواری خاطر نشان کرد: در این جلسه تاکید شد با دعوت از انجمن های زیست محیطی و فرهنگ سازی خانه به خانه و در کنار آنها فعال سازی پلیس بهداشت متشکل از شهرداری، بهداشت محیط ، محیط زیست، آب و فاضلاب و سایر دستگاه های کمک کننده و  برخورد با افرادی که نسبت به رها سازی فاضلاب و تخلیه نخاله در مکان های غیر مجاز دارند تاکید شد

وی اذعان کرد: در پایان دیدار بازدید مشترکی نیز به همراه شهردار از سایت موقت زباله و سطح شهر انجام شد و  شایان ذکر است که انجام بازدیدهای مشترک و پیگیری تا حصول نتیجه در دستور کار اداره حفاظت محیط زیست قرار دارد. https://www.asrehamoon.ir/vdccp4qse2bq1i8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما