ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> بسیج همه جانبه ایادی برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحریف؛ ابزار دشمن برای جلوگیری از ترویج ارزش هاست | عصر هامون
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۱
مولوی مجیب الرحمن رئیسی گفت: تحریف یکی از ابزارهای دشمن برای کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس است که باید در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشیم.
به گزارش عصرهامون؛ مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت گلشن در گفت و گو با شستون بیان کرد: دفاع هشت ساله جنگ تحمیلی در واقعیت یادآور حماسه آفرینی فرزندان غیور و با ایمان ایران اسلامی است که به نمایش گذاشتن رشادت ها و جانفشانی ها مقابل استکبار غرور آفرینی کردند که در نوع خود بسیار کم نظیر بوده است.
 
وی افزود: کشورهای کفر مقابل ایران اسلامی متحد شده بودند و بسیج عمومی برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکیل داند اما با دفاع همه جانبه ملت و اقشار مختلف ایران اسلامی نقشه دشمنان نقش بر آب شد.
 
امام جمعه موقت اهل سنت گلشن ادامه داد: در آن زمان جوانان از تمامیت ارضی کشور و ارزش های انقلاب اسلامی با تمام وجود دفاع کردند و در این مسیر به شهادت رسیدند لذا لازم است رشادت های ملت غیور و مسلمان ایران ترویج و به نسل های آینده و به ویژه نسل جوان منتقل شود.
 
 
مولوی رئیسی خاطر نشان کرد: برای اینکه نسل جوان گول زرق  و برق کشورهای استکبار را نخورند و مقابل دشمن سرتسلیم خم نکنند ضرورت دارد ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تعلیم داده شود.
 
وی گفت: نباید از دلاورمردی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس غفلت کرد، امروز تحریف یکی از ابزارهای دشمن برای کمرنگ جلوه دادن و جلوگیری از ترویج ارزش های دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که باید هوشیاری کافی را در این زمینه داشته باشیم.
 
این روحانی ادامه داد: در دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی هیچ تردیدی وجود ندارد و از اینکه دست به تحریف واقعیت ها می زند جای تعجب وجود ندارد چرا که کار دشمن تبلیغ ضد ارزش های دین اسلام است.
 
مولوی رئیسی با بیان اینکه هرکجا حکومت اسلامی حاکم باشد دشمن ارزش ها را ضد ارزش قلمداد می کند و مقابل آنها بسیج و تبیلغات سوء انجام می دهد، خاطر نشان کرد: ایادی کفر و استکبار جهانی حتی قوانین دین مبین اسلام را نقض حقوق بشر می داند اما به عنوان یک مسلمان و فرد انقلابی وظیفه داریم حماسه ها و رشادت های صورت گرفته در هشت سال دفاع مقدس را به نحو مطلوب در جامعه ترویج دهیم.

انتهای پیام/
  https://www.asrehamoon.ir/vdcft0dytw6djya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما