> حضرت زینب (س) بهترین الگو در جهاد تبیین است | عصر هامون
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۵
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان:

حضرت زینب (س) بهترین الگو در جهاد تبیین است

حجت اسلام و المسلمین مراد نورایی یار گفت: حضرت زینب (س) بهترین الگو در زمینه بصیرت، دشمن شناسی و جهاد تبیین است و هر فرد با الگو گیری از این بانوی بزرگ اسلام با زبان، کلام و قلم خود می تواند جهاد تبیین را انجام دهد.
به گزارش عصرهامون؛ حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: حضرت زینب (س) به ام المصائب معروف است، مقابل تمام مصیبت هایی که به حضرت وارد شد از خود ضعف نشان نداد و لب به شکوه و گلایه نگشود.

وی افزود: حضرت زینب (س) شهادت حضرت علی (ع)، حضرت فاطمه (س)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) را مشاهده کرد اما مقابل این همه مصیبت از خود صبوری به خرج داد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان گفت:  امروزه نتوانسته ایم از اخلاق و رفتار حضرت زینب (س) الگو گیری و بهره برداری کنیم و مقابل کوچیکترین سختی ها گلایه می کنیم اما حضرت زینب (س) حتی یک لحظه مقابل مصیبت ها از خود ضعف نشان نداد.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار خاطر نشان کرد: حضرت زینب (س) همواره مقابل دشمنان با استواری و استقامت رفتار کرده و با خطبه های آتشینش موجب آگاهی مردم شد.

وی اذعان کرد: مقام معظم رهبری همواره در خصوص بصیرت و بصیرت افزایی تاکیدات فراوانی داشته اند اما از مکتب امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) در بحث بصیرت افزایی کمتر بهره برده ایم و بصیرت را در خود ایجاد نکرده ایم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سراوان ادامه داد: امروز در مرحله جهاد تبیین قرار گرفته ایم باید دشمن شناسی و اهداف دشمن را بیان کنیم همانگونه که حضرت زینب (س) مقابل تبلیغات دستگاه یزید مردم را نسبت به واقعیت آگاه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار اذعان کرد: حضرت زینب (س) بهترین الگو در زمینه بصیرت، دشمن شناسی و جهاد تبیین است و هر فرد با الگو گیری از این بانوی بزرگ اسلام با زبان، کلام و قلم خود می تواند جهاد تبیین را انجام دهد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcdz90fsyt0ox6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما