تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۶
مولوی مجیب الرحمن رئیسی گفت: ما در طول ۴۳سال گذشته، کار تبیینی بسیاری انجام داده‌ ایم ولی امروز این اقدام متفاوت‌ تر از قبل است، چون اکنون در مقابل یک جنگ ترکیبی از طرف دشمنان قرار داریم که جهاد تبیین اساس مقابله با این جنگ است و گستره وسیعی را در بر می‌گیرد.
به گزارش عصرهامون؛ مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت گلشن در گفت و گو با شستون بیان کرد: ماه شعبان یکی از عزیزترین ماه‌های اسلامی و یادآور خاطره‌های بزرگ است که از همه مهم‌تر، خاطره میلاد مبارک سالار شهیدان کربلا، امام حسین(ع) که فضای این ماه را به بوی ولایت عطرآگین ساخته است.

وی افزود: فضیلت این ماه، همین بس که "شعبان"ماه پیامبر اکرم (ص) نامیده شده و هنگامی که آن حضرت هلال ماه را مشاهده می‌کرد، در سراسر مدینه ندا می‌داد که: ای مردم! این ماه، ماه من است، خدا رحمت کند کسی که مرا بر ماه من یاری دهد، یعنی آن را روزه بدارد.

امام جمعه موقت اهل سنت جالق ادامه داد: جهاد تبیین موضوعی است که ماه‌های اخیر در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند.

مولوی رئیسی خاطر نشان کرد: ««جهاد تبیین» یک فریضه است. «جهاد تبیین» یک فریضه‌ی قطعی و یک فریضه‌ی فوری است و هر کسی که می تواند باید آن را انجام دهد.

وی اذعان کرد: خطابی عمومی که همه افراد جامعه در جنگ رسانه‌ای دشمن علیه حقایق انقلاب اسلامی مردم ایران، مخاطب آن هستند و می توانند ایفای نقش کنند؛ اگرچه مسئولین در این زمینه وظایف سنگین‌تری بر دوش دارند.

امام جمعه موقت اهل سنت گلشن ادامه داد: در بحث جهاد تبیین نباید فقط به دستاوردهای گذشته انقلاب بسنده کرد، بلکه باید چشم اندازهای آینده انقلاب و گام دوم انقلاب را نیز تبیین کنیم.

مولوی رئیسی گفت:ما در طول ۴۳سال گذشته، کار تبیینی بسیاری انجام داده‌ ایم ولی امروز این اقدام متفاوت‌ تر از قبل است، چون اکنون در مقابل یک جنگ ترکیبی از طرف دشمنان قرار داریم که جهاد تبیین اساس مقابله با این جنگ است و گستره وسیعی را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcb80b80rhba0p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما