تاریخ انتشار :شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹
فرماندار ویژه زابل در جلسه هماهنگی گرامیداشت شهدای هفتم تیر؛

شهیدسید محمدتقی طباطبایی منادی مردم ستمدیده و رنج کشیده سیستان بود

فرماندار ویژه زابل گفت: شهید محمدتقی طباطبایی نماد و اسوه ای از یک مبارز مجاهدی است یک زمانی بر ضد رژیم سلطنتی و بعد از پیروزی انقلاب نیز بر علیه استکبار و تروریسم به مبارزه ادامه می دهد و در نهایت خودش قربانی تروریست می شود.
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از اوشیدا: جلسه هماهنگی گرامیداشت شهدای هفتم تیر و شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی در فرمانداری ویژه زابل برگزار شد.
هوشنگ ناظری معاونت استاندار و فرماندار ویژه زابل در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب بخصوص شهیدعارف مصطفی چمران ، هفتاد و تن از شهدای تروریستی حزب جمهوری اسلامی و شهیدان بهشتی، سیدمحمدتقی حسینی طباطبایی و شهید فرماندار اسبق ایرانشهر شهید مالکی اظهار کرد: این روزها به هر جهت صبحت از مبارزه با تروریسم و تروریست است و حادثه هفتم تیر سال 60 نشان می دهد که ایران قربانی تروریست و تروریسم بوده و از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز که محکوم شده به حمایت از تروریسم اما این در حالی است که ایران خود بزرگترین قربانی ترور در دنیا است.
ناظری افزود: شهید محمدتقی طباطبایی نماد و اسوه ای از یک مبارز مجاهدی است یک زمانی بر ضد رژیم سلطنتی و بعد از پیروزی انقلاب نیز بر علیه استکبار و تروریسم به مبارزه ادامه می دهد و در نهایت خودش قربانی تروریست می شود.
وی تاکید کرد: شخصیت شهید محمدتقی طباطبایی را واقعا آن چیزی که وجود دارد و هست در این سالگردها معرفی کنیم.
فرماندار ویژه زابل به آرشیو سخنرانی های این شهید بزرگوار در زمان خفقان و استبداد بر علیه رژیم شاه اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار منادی مردم ستمدیده و رنج کشیده سیستان بود و بارها در سخنرانی های خودش که اسناد آن هنوز باقی است بر علیه ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی اعتراض می کند.
وی تاکید کرد :در کنار برنامه هایی که برای بزرگداشت این شهید گرانقدر صورت می گیرد باید یادبودها و نمایشگاههایی ایجاد شود تا نحوه زندگی این شهید بزرگوار و فعالیت هایی ایشان برای نسل های جوان بازگو شود.
انتهای پیام/4382
https://www.asrehamoon.ir/vdcd5509.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما