تاریخ انتشار :شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۷
به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی کلیه کارکنان این اداره با معاون استاندار و فرماندار ویژه زابل دیدار کردند.
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از اوشیدا: محسن عارفی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا از دیدار کارکنان این اداره با فرماندار خبر داد و گفت: به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی کلیه کارکنان این اداره با معاون استاندار و فرماندار ویژه زابل دیدار کردند.
وی در مورد این دیدار صمیمانه گفت: در این نشست صمیمانه ابتدا شرح وظایف سازمان تبلیغات درحوزه قرآن ،دین، تبلیغ آموزه های دینی و تشکل های دینی مذهبی ارائه شد.
عارفی در خصوص رسالت سازمان تبلیغات اشاره کرد و گفت:یکی از رسالت های مهم سازمان تبلیغات اسلامی حمایت، هدایت و نظارت بر اقشار و مراکز دینی و قرآنی، برگزاری گفتمان های دینی ویژه اقشار مختلف جامعه ،دانش آموزی ،دانشجویی،طلاب و روحانیون مساجد،محافل و کرسی های تلاوت و آموزش قرآن کریم ،برگزاری مراسمات ملی مذهبی، اعزام مبلغان دینی و تقویت فعالیت های دینی و قرآنی می باشد.
در ادامه این دیدار هوشنگ ناظری فرماندار ویژه زابل بر بهره مندی از ایام ماه مبارک رمضان در جهت خودسازی و گسترش فرهنگ دعا و قرآن، مناجات و ذکر انفاق ،امربه معروف و نهی از منکر تاکید نمود و افزود: فعالیت و کار در عرصه دین و قرآن و ترویج اسلام ناب محمدی(ص) عبادت است و باید شکر گزار خداوند بابت این نعمت والا و با ارزش باشیم.
فرماندار ویژه زابل بیان کرد: نهادینه کردن کار جمعی و روحیه همگرایی و مشارکت مبنی بر نیکی، تقوا، نشاط، اعتماد و صداقت،نظم و قانون پذیری است.
وی فراگیر نمودن فرهنگ اسلامی، قرانی و آموزه های ناب دینی و معرفت افزایی اقشار جامعه را از اصول مهم تبلیغات دینی و اسلامی دانست .
ناظری خاطر نشان کرد: رصد و شناسایی استعدادها و کارشناسی آسیب های فضای دینی، ترسیم و اجرای سند چشم انداز، افزایش و تقویت بسترهای جذب، تثبیت جوانان و نوجوانان ،کادرسازی مناسب در مساجد و مراکز دینی و قرآنی در اولویت قرار گیرد.
این مسئول گفت: تکریم و احترام مخاطبین، جامعه هدف و تجلیل از منتخبین و شایستگان باعث افزایش بنیه و جذب گرایش به دین خواهد شد.
نهاد مقدس سازمان تبلیغات اسلامی در یکم تیرماه سال ۱۳۶۰ به دستور امام خمینی (ره) تاسیس گردید.
انتهای پیام/4382
https://www.asrehamoon.ir/vdcirvaq.t1a352bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما