تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۹
شهیده سکینه حسن آبادی شخصی متدین ،محجوب ،خانواده دوست و وفادار به نظام و انقلاب اسلامی بود و همیشه بصورت عضو فعال بسیج در تمامی صحنه های انقلاب حضور داشت.
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از خط اول ،شهیده سکینه حسن آبادی فرزند علی در سال ۱۳۵۱ در داالولایه سیستان روستای سیاهمرد تولد یافت پدرش کشاورزبود و در خانوده ای محروم از لحاظ اقتصادی ،ولی متدین و مذهبی رشد و نمو نمود دوران تحصیل ابتدایی را در همان روستا و دروان راهنمایی و متوسطه را در شهرستان زابل به پایان رسانید و به سرعت وارد تربیت معلم راه زینب (س) شهرستان زابل گردید و در رشته دبیری مقطع کاردانی ادامه تحصیل داد.

وی شخصی متدین ،محجوب ،خانواده دوست و وفادار به نظام و انقلاب اسلامی بود و همیشه بصورت عضو فعال بسیج در تمامی صحنه های انقلاب حضور داشته و همکاری مستمری با بسیج و سپاه خواهران داشته است و مخالف سر سخت با گروهکها و ضد انقلاب و اشرار بود.

خانواده وی در فقر مادی شدید بسر می بردند وی از نعمت پدر نیز محروم و با رنج بسیار با کمک مادر بزرگ شده بود و در تاریخ ۷۴/۲/۱۱ بعنوان مربی آموزش نظامی بر ای تعلیم تعدادی از خواهران بسیجی عازم منطقه نظامی لوتک شرستان زابل شد که بر اثر اصابت گلوله به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در محل روستای زاد گاهش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/4382

 

https://www.asrehamoon.ir/vdcfvcdv.w6d1eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما