کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه زابل؛

نگاه ویژه ای به رسانه ها دارم و این یک شعار نیست/ بازگشایی مرز شاهگل اقدام موثری در منطقه است

16 تير 1394 ساعت 11:19

حجت الاسلام علی اکبر کیخا با اشاره به تصویب طرح منطقه آزاد تجاری اقتصادی سیستان در شورای عالی مناطق آزاد کشور ،گفت: الحمدالله یکی از مراحل اجرایی منطقه آزاد سیستان طی شده است.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از اوشیدا: جلسه ماهانه فعالین رسانه ای و اجتماعی سیستان با حجت الاسلام علی اکبر کیخا امام جمعه زابل برگزار شد.
حجت الابسلام کیخا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و بهره بردن از روزها و ماههای ماه مبارک رمضان گفت: امیدواریم که ان شالله دست در دست هم مشکلات منطقه و اتفاقات را رصد کنیم.
وی با بیان اینکه رسانه ها خوب کار می کنند،افزود:برخی از رسانه ها با شدت و ضعف به مشکلات منطقه اشاره می کنند و برخی دیگر از رسانه ها در این زمینه خیلی خوب کار کرده و بروز هستند و مشکلات مردم را رصد می کنند.
کیخا با تاکید بر اینکه همه رسانه های سیستان فعال هستند،گفت: نگاه ویژه ای به رسانه ها دارم و این مساله یک شعار نیست و صدای رسای یک ملت شما رسانه ها هستید.
امام جمعه زابل بیان داشت: ان شالله شاهد تعالی و پیشرفت این خطه که بفرموده مقام معظم رهبری تنگه احد است،باشیم .
وی با اشاره به اینکه بحرانی بودن این منطقه بر هیچ اندیشمندی پوشیده نیست،افزود: هر کس ذره ای تفکر، تمدن و اندیشه داشته باشد متوجه بحرانی بودن این خطه می شود.
حجت الاسلام کیخا تصریح کرد: قدمهای خوبی برداشته شده است و این بشارتی است که ان شالله وعده ها عملی شود.
امام جمعه زابل با اشاره به تصویب طرح منطقه آزاد تجاری اقتصادی سیستان در شورای عالی مناطق آزاد کشور ،گفت: الحمدالله یکی از مراحل اجرایی منطقه آزاد سیستان طی شده است و اینکه برخی می گویند کار انجام نشده است، این حرف اشتباه است ،اول باید توجیه اقتصادی برای دولت تایید شود بعد مراحل دیگر در اسرع وقت تصویب شود به هر حال در همه مراحل باید زحمات همه مسئولینی که در این راه پیگیری کردند،دیده شود.
کیخا یکی از اقدامات موثر در منطقه را بازگشایی مرز شاهگل در شهر زهک دانست و گفت: این یک حرکت خوبی است که باید در دیگر نقاط مرز نیز این بازگشایی ها صورت گیرد و همچنین پاس مرزی و کارتهای مرزنشینی نیز فعال شود تا مرزنشینان و مردم تمامی پنج شهرستان سیستان از این مزایا و امتیازات بهره مند شوند .
وی تصریح کرد: هر چند شهرستان زابل مرز ندارد اما باید طوری برنامه ریزی شود که حق مردم زابل ضایع نشود و همچنین حق ریزگردها برای کارکنان ادارات لحاظ گردد.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 70462

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/video/70462/نگاه-ویژه-رسانه-دارم-این-یک-شعار-نیست-بازگشایی-مرز-شاهگل-اقدام-موثری-منطقه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir