تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۴
رئیس سازمان تامین اجتماعی هیرمندخبر داد؛

اولین بازدید دانش آموزان هیرمندی از سازمان تامین اجتماعی

رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان هیرمند از بازدید دانش آموزان دختر و پسر دوره اول متوسطه شهرستان هیرمند از سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
به گزارش عصر هامون؛ به نقل از ندای هیرمند؛ دانش آموزان پسر و دختر دوره اول متوسطه مدارس شهرستان هیرمند از سازمان تامین اجتماعی این شهرستان در راستای آشنایی با مفاهیم بیمه ای و فعالیت های تامین اجتماعی صبح امروز از شعبه تأمین اجتماعی شهرستان هیرمند بازدید کردند.
علی آذرییان رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان هیرمند در بازدید دانش آموزان از تامین اجتماعی اظهار داشت: اقدام سازمان تامین اجتماعی در برگزاری این دوره ها منشاء اثرات و تحولات گسترده ای در شناساندن جایگاه تامین اجتماعی وخدمات آن می باشد.
وی افزود: هرچه تعداد بیمه شدگان یک جامعه بیشتر باشند نشان توسعه یافتگی آن جامعه دارد و سازمان تامین اجتماعی نیز که متولی امور بیمه های اجتماعی و پیشگام در این  عرصه می باشد ، آماده ی ارائه خدمات بیمه ای به شهروندان است.
آذرییان بیان داشت: شما دانش آموزان  به عنوان سفیران سازمان تامین اجتماعی می توانید در مدارس و دربین افراد جامعه ازنحوه خدمات دهی این سازمان تبلیغ کنید .
وی همچنین ادامه داد : دانش آموزان بصورت عینی از تمامی واحدهای سازمان بازدید کرده و با وظایف هر یک از این واحدها آشنا شدند.
 


انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcf1yd1.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما