>ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> مدرسه بهترین مکان برای آشناساختن دانش ‌آموزان با تفکر بسیجی است | عصر هامون
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷
معاون سیاسی فرماندار هیرمند گفت : اینکه ما بتوانیم فرزندان خود را در اولین مرحله از آموزش های زندگی با تفکر ناب بسیجی آشنا سازیم کار بسیار ارزشمندی است .

به گزارش عصر هامون به نقل از  ندای هیرمند؛ جواد سالارزایی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان هیرمند در جمع دانش آموزان و مدیران شهرستان هیرمند؛ گفت: مدرسه به عنوان دومین نهاد اجتماعی که فرزندان ما بعد از خانه مرحله اجتماعی شدن و فرهنگ پذیری را با آن مواجه می شوند یاد می شود.

 وی افزود: اینکه ما بتوانیم فرزندان خود را در اولین مرحله از آموزش های زندگی با تفکر ناب بسیجی آشنا سازیم کار بسیار ارزشمندی است .

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان هیرمند خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی ، باعث شد تا در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام سربلند بیرون آیند و اگر این تفکر در بین آنها شکل نمی گرفت یقینا بازنده جنگ ما بودیم.

وی تصریح کرد: همچنین این تفکر بسیجی بود که پس از دوران دفاع مقدس و در دوران سازندگی خرابی های ناشی از جنگ را ترمیم و ساخت و سازها را در مناطق مختلف کشور آغاز کرد.

سالارزایی خاطرنشان کرد:  امروز در سطح منطقه اگر ایران داری قدرت روز افزون و همچنین اقتدار والایی است نشعت گرفته از تفکر بسیجی و درایت های مقام معظم رهبریست.

وی اظهار داشت: فعالیت هایی که سپاه پاسداران در مناطق محروم کشور انجام می دهد با هیچ پاداشی قابل جبران نخواد بود ، و قطعا در دنیا و آخرت این فعالیت ها توشه ای برای آخرت انان خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

https://www.asrehamoon.ir/vdciuva3.t1av52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما