کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب؛

تحویل ۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد به همت قرارگاه قدس/توزیع۱۰ هزار بسته معیشتی و ۵۰ سری جهیزیه در دهه فجر

12 بهمن 1400 ساعت 12:39

علی اکبر جعفری، معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور محرومیت‌زدایی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی مجموعه سپاه و بسیج دانست و گفت: در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۶۰۰ منزل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل بهره برداران خواهد شد.


علی اکبر جعفری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه جهاد امروز در عرصه محرومیت زدایی و رسیدگی به نیازمندان، محرومان و مستضعفان است، بیان کرد: امام خمینی(ره) همیشه خود را خدمت‌گذار و مردم را ولی‌نعمت خود و مسئولان می‌دانستند و امروز نباید اجازه داد که تفکر حضرت امام خمینی(ره) تحریف شود.

وی با اشاره به اینکه همگان باید با الگوگیری از امام خمینی (ره) و پیروی از مقام عظمای ولایت برای رفع مشکلات مردم به ویژه مستضعفان و محرومان تلاش کنیم، تصریح کرد: توجه به ملت‌های مسلمان دنیا،مرعوب نشدن در مقابل قدرت‌های جهانی و مستکبرین، ایجاد قسط وعدل، حمایت بی‌دریغ از مستضعفان و محرومان از ویژگی‌های برجسته امام راحل بود.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در بیش از چهار دهه از عمر پر برکت خود پیچ و خم های زیادی در مسائل اقتصادی، سیاسی و بین المللی سپری کرده است، گفت: رمز این پیروزی، عزت و اقتدار در ولایت پذیری، اخلاص و همدلی و وحدت نهفته است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه سپاه و بسیج الگویی برای تمام آزادی خواهان دنیا بوده و در تمامی عرصه ها برای کاهش آلام مردم حضور پررنگ و موثری دارند، گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و در تداوم الگوگیری از مکتب شهید سلیمانی تعدادی پروژه عمرانی در اقصی نقاط سیستان وبلوچستان با هدف محرومیت زدایی و رسیدگی به مستضعفان افتتاح خواهد شد.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور تصریح کرد: ساخت ۶۰۰  منزل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)توسط قرارگاه قدس و سپاه سلمان استان یکی از برنامه های مهم در دهه فجر است که در ۱۷ بهمن ماه این واحدها تحویل بهره برداران خواهد شد.

وی افزود: خدمت به محرومان جامعه و محرومیت‌زدایی از افتخارات نیروی زمینی سپاه است، در همین زمینه با هدف ترویج ازدواج آسان، کمک به ارتقایی فرهنگ خانواده و حمایت از کالای داخلی تعداد ۵۰ سری جهیزیه بین نوعروسان شیعه و سنی در استان توزیع خواهد شد که تمام کالا‌های تهیه شده در این طرح از قبیل فرش، یخچال، اجاق گاز و سایر ملزومات خانگی کالای ایرانی بوده و تولید داخل است.

وی جمع کل خدمت ارائه شده در این عرصه را ۷۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: هر سری جهیزیه شامل هفت قلم کالا و به ارزش  ۱۵ میلیون تومان هزینه در برداشت.

جعفری در ادامه به تداوم رزمایش کمک های مومنانه پیرو لبیک به فرامین رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز ۱۰ هزار بسته معیشتی شامل هفت هزار و ۳۰۰ عدد کیسه آرد، و سه هزار۹۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 145819

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/145819/تحویل-۶۰۰-واحد-مسکونی-مددجویان-کمیته-امداد-همت-قرارگاه-قدس-توزیع۱۰-هزار-بسته-معیشتی-۵۰-سری-جهیزیه-دهه-فجر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir