کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت اهل سنت؛

سپاه پاسداران تضمین کننده امنیت در کشور است/ با فرهنگ شهادت طلبی دشمن حتی قادر به نگاه چشمی به ایران نیست

7 دی 1400 ساعت 10:17

مولوی خلیل رسولی زاده گفت: تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه وجود داشته باشد دشمنان دیگر توان نگاه با گوشه چشم را هم نخواهند داشت.


به گزارش عصرهامون مولوی خلیل رسولی زاده، امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: هر جا که خونی به ناحق ریخته شود موجب تأسف ما می‌شود و ریختن خون بلوچ، کرد، فارس و شیعه و سنی، هیچ‌ کدام جایز نیست مگر آن که مستحق باشد و آن هم زمانی که محکمه، حکم به این امر دهد.

وی با بیان این که نا امنی از توسعه و پیشرفت جلوگیری می کند، افزود: خون‌ریختن در دین اسلام جایگاهی نداشته و خداوند بر بانیان این عمل ناسزا لعنت می فرستد.

وی عنوان کرد: سردار شهید سلیمانی شهید سلیمانی موجی از خودباوری و ایستادگی را در جهان اسلام ایجاد کرد و با نگهداری عَلَم اسلام موجب بیداری مسلمانان جهان و تقویت جبهه مقاومت شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از انواع چالش هایی که نظام جمهوری اسلامی ایران با آن روبه رو بوده و خواهد بود، تلاش دشمن در ایجاد بحران ها و جنگ های داخلی که از اوایل انقلاب تاکنون توطئه ها و دسيسه های فراوانی از سوی دشمنان داخلی و خارجی با هدف بر هم زدن آسایش و امنیت مردم برنامه ریزی شده است.  

این خطیب جمعه با اشاره به شهادت دو رزمنده از نیروهای قرارگاه قدس زمینی سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار در منطقه کورین زاهدان، تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه وجود داشته باشد دشمنان دیگر توان نگاه با گوشه چشم را هم نخواهند داشت.

وی اضافه کرد: امروز دشمن با استفاده از جهل و نادانی برخی کشورهای منطقه، گروهی افراطی، جاهل و نادان را به خدمت گرفته که برای آمریکا کار می‌کنند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 144784

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/144784/سپاه-پاسداران-تضمین-کننده-امنیت-کشور-فرهنگ-شهادت-طلبی-دشمن-حتی-قادر-نگاه-چشمی-ایران-نیست

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir