تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۷
مولوی خلیل رسولی زاده گفت: تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه وجود داشته باشد دشمنان دیگر توان نگاه با گوشه چشم را هم نخواهند داشت.
سپاه پاسداران تضمین کننده امنیت در کشور است/ با فرهنگ شهادت طلبی دشمن حتی قادر به نگاه چشمی به ایران نیست
به گزارش عصرهامون مولوی خلیل رسولی زاده، امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: هر جا که خونی به ناحق ریخته شود موجب تأسف ما می‌شود و ریختن خون بلوچ، کرد، فارس و شیعه و سنی، هیچ‌ کدام جایز نیست مگر آن که مستحق باشد و آن هم زمانی که محکمه، حکم به این امر دهد.

وی با بیان این که نا امنی از توسعه و پیشرفت جلوگیری می کند، افزود: خون‌ریختن در دین اسلام جایگاهی نداشته و خداوند بر بانیان این عمل ناسزا لعنت می فرستد.

وی عنوان کرد: سردار شهید سلیمانی شهید سلیمانی موجی از خودباوری و ایستادگی را در جهان اسلام ایجاد کرد و با نگهداری عَلَم اسلام موجب بیداری مسلمانان جهان و تقویت جبهه مقاومت شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از انواع چالش هایی که نظام جمهوری اسلامی ایران با آن روبه رو بوده و خواهد بود، تلاش دشمن در ایجاد بحران ها و جنگ های داخلی که از اوایل انقلاب تاکنون توطئه ها و دسيسه های فراوانی از سوی دشمنان داخلی و خارجی با هدف بر هم زدن آسایش و امنیت مردم برنامه ریزی شده است.  

این خطیب جمعه با اشاره به شهادت دو رزمنده از نیروهای قرارگاه قدس زمینی سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار در منطقه کورین زاهدان، تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه وجود داشته باشد دشمنان دیگر توان نگاه با گوشه چشم را هم نخواهند داشت.

وی اضافه کرد: امروز دشمن با استفاده از جهل و نادانی برخی کشورهای منطقه، گروهی افراطی، جاهل و نادان را به خدمت گرفته که برای آمریکا کار می‌کنند.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcfcjdyjw6djea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما