کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهل تشیع خاش؛

کمک به تعلیم و تربیت نوعی انفاق است

17 خرداد 1393 ساعت 13:49

امام جمعه اهل تشیع خاش گفت : کمک به تعلیم و تربیت نوعی انفاق است .


به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از تفتان ما،محمد حسین میری در مراسم انجمن خیرین اندیشه ساز که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی خاش برگزار شد ، با اشاره به اینکه برای فردای قیامت در همین دنیا باید توشه برداریم ، اظهار داشت : اگر بخواهیم به بهشت الهی راه پیدا کنیم همانطور که در قرآن مجید آمده است راهش این است که بعد از انجام واجبات و فرایض دینی انفاق کنیم .
وی تصریح کرد : کسی که به قصد کمک به تعلیم و تربیت به آموزش و پرورش کمک کند انفاق کرده و همانطور که معلمین و فرهنگیان پیش قدم شدند مسئولین و کارکنان دیکر ادارات نیز چناچه کمکی می خواهند انجام دهند در راه تعلیم و تربیت فرزندان و بچه های نیازمند جامعه هزینه کنند .
مولوی یعقوب حسین بر رابط نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خاش نیز در ادامه این مراسم ، با اشاره به اینکه انچه نیاز امروز جامعه اسلامی است فرهنگ است ، گفت :اگر توانستیم فرهنگ جامعه را بالا ببریم ، جامعه از فقر و بیکاری نجات خواهد یافت .
وی بیان کرد : قرآن می فرماید باید در جامعه همیشه انسانهایی باشند که مردم را به کار نیک دعوت کنند و یکی از مهترین کارهای نیک کاراندیشه سازی است که این وظیفه مهم به عهده معلمین و خیرین است که توان مالی دارند .
قاسم کوچکزایی مدیریت آموزش و پرورش خاش نیز در ادامه اظهار داشت : در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش شماره حساب ۱۰۹۶۸۰۳۲۱۰۰۴ جهت واریز کمکهای نقدی خیرین اعلام شد و معلمین و فرهنگیان نیز متقبل شدند هر ماه مبلغی جهت کمک به دانش آموزان نیازمند و از تحصیل بازمانده به این حساب واریز کنند .
انتهای پیام /4382


کد مطلب: 54225

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/54225/کمک-تعلیم-تربیت-نوعی-انفاق

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir