تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۹
امام جمعه اهل تشیع خاش؛

کمک به تعلیم و تربیت نوعی انفاق است

امام جمعه اهل تشیع خاش گفت : کمک به تعلیم و تربیت نوعی انفاق است .
کمک به تعلیم و تربیت نوعی انفاق است
کمک به تعلیم و تربیت نوعی انفاق است
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از تفتان ما،محمد حسین میری در مراسم انجمن خیرین اندیشه ساز که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی خاش برگزار شد ، با اشاره به اینکه برای فردای قیامت در همین دنیا باید توشه برداریم ، اظهار داشت : اگر بخواهیم به بهشت الهی راه پیدا کنیم همانطور که در قرآن مجید آمده است راهش این است که بعد از انجام واجبات و فرایض دینی انفاق کنیم .
وی تصریح کرد : کسی که به قصد کمک به تعلیم و تربیت به آموزش و پرورش کمک کند انفاق کرده و همانطور که معلمین و فرهنگیان پیش قدم شدند مسئولین و کارکنان دیکر ادارات نیز چناچه کمکی می خواهند انجام دهند در راه تعلیم و تربیت فرزندان و بچه های نیازمند جامعه هزینه کنند .
مولوی یعقوب حسین بر رابط نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خاش نیز در ادامه این مراسم ، با اشاره به اینکه انچه نیاز امروز جامعه اسلامی است فرهنگ است ، گفت :اگر توانستیم فرهنگ جامعه را بالا ببریم ، جامعه از فقر و بیکاری نجات خواهد یافت .
وی بیان کرد : قرآن می فرماید باید در جامعه همیشه انسانهایی باشند که مردم را به کار نیک دعوت کنند و یکی از مهترین کارهای نیک کاراندیشه سازی است که این وظیفه مهم به عهده معلمین و خیرین است که توان مالی دارند .
قاسم کوچکزایی مدیریت آموزش و پرورش خاش نیز در ادامه اظهار داشت : در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش شماره حساب ۱۰۹۶۸۰۳۲۱۰۰۴ جهت واریز کمکهای نقدی خیرین اعلام شد و معلمین و فرهنگیان نیز متقبل شدند هر ماه مبلغی جهت کمک به دانش آموزان نیازمند و از تحصیل بازمانده به این حساب واریز کنند .
انتهای پیام /4382 https://www.asrehamoon.ir/vdchminm.23nkidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما