کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم ایرانشهر؛

هدف غرب معرفی وارونه اسلام به دست داعش می باشد

29 خرداد 1393 ساعت 7:58

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:از اهداف پلید کشورهای غربی که متأسفانه فعالیت های گسترده ای در آن دارد ؛اسلام هراسی و معرفی وارونه اسلام به دیگر جوامع است.


به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از پهره،نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:از اهداف پلید کشورهای غربی که متأسفانه فعالیت های گسترده ای در آن دارد ؛اسلام هراسی و معرفی وارونه اسلام به دیگر جوامع است.
محمد سعید اربابی ادامه داد: گروهک داعش یکی از ابزارهای دست نشانده غرب است که با بکارگیری افراد تهی مغز و فریب خورده صورت گرفته است.
وی افزود:.آمریکا قصد دارد با بزرگ نمایی فعالیت های وحشیانه داعش علیه مردم بی دفاع ؛چهره اسلام را مخدوش نماید و معرفی نامناسبی از اسلام و مسلمانان به دنیا داشته باشد.
این مسئول ادامه داد:در ابتدا این گونه تصور می شد که داعش با شکست در برابر کشور سوریه دیگر توان ادامه جنگ را نداشته باشد؛این در حالی بود که داعش به دنبال ساماندهی و تجدید قوای سپاه کفر توسط اربابان سلطه گر از جمله کشور های عربی و غربی برای شروع حمله به کشور عراق بود.
وی در پایان ادامه داد:به لطف پروردگار و همت آحاد مردم عراق ،گروه تکفیری داعش تار و مار میگردد و روسیاهی آن دامان استکبار غرب را خواهد گرفت.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 54876

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/54876/هدف-غرب-معرفی-وارونه-اسلام-دست-داعش-می-باشد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir